خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بصیرت این شهرستان گفت: نباید بگذاریم حماسه 9دی فراموش شود چراکه فراموش شدن این حماسه به منزله فراموشی غدیر است و همان طور که فراموشی غدیر موجب فراموشی اصل ولایت و در نتیجه بروز عاشورا شد فراموشی حماسه 9 دی نیز می تواند موجب کنار رفتن ولایت شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۱۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: در فتنه 88 همه تلاش دشمن حذف ولایت بود و به همین خاطر شعار مرگ بر اصل ولایت سر می دادند و همه مخالفان انقلاب و اسلام اعم از منافقان و فتنه گران زیر پرچم فتنه جمع شده بودند و بر نظام ولایی می تاختند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی پاسخ دندان شکن مردم به فتنه گران و همه افرادی که در زیر پرچم جنبش سبز جمع شده بودند شد  و بصیرت و ولایت مداری مردم در این روز به اوج خود رسید.

  حجت الاسلام شکوریان یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم حماسه نهم دی را با روشنگری و بصیرت افزایی هر ساله با برگزاری برنامه های سیاسی و بصیرت افزایی یادآوری کنیم تا از یادها فراموش نشود و هر کس در این زمینه کوتاهی کند به وظیفه خود عمل نکرده و به نوعی با فتنه همراهی می کند.

ارسال نظرات