مدیرکل امور مالیاتی لرستان در جمع خبرنگاران:

جذب ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تهاتر در لرستان

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از بند و تبصره قانون بودجه ۹۶ (طرح تهاتر) در استان جذب شده است.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۵۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا محمدی پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد اعتبارات بند وتبصره قانون بودجه سال ۹۶ جذب شده و حداکثر تا ۱۵ دی ماه باید اوراق مورد نیاز را تکمیل کرد.

وی افزود: تمام کشور در حال استفاده از این ظرفیت هستند و از همین مبلغ امور مالیاتی تهران بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال را جذب کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان عنوان کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد ریال را مخابرات و ۵۰ میلیارد ریال نیز جهاد نصر استان از این اعتبارات جذب کرده است.

وی گفت: جهت استفاده از اعتبارات باید پیمانکاران بومی در اولویت قرار گیرند چرا که در آمد‌های استان افزایش می‌یابد و از طرفی بدهی دولت نیز کاهش خواهد یافت.

محمدی تاکید کرد: پیمانکاران استان از بابت بدهی‌های مالیاتی درگیر مشکلات زیادی شده اند و موافقت نامه بانکی، تسهیلات بانکی، ثبت دفاتر و نقل و انتقال سهام را نمی‌توانند داشته باشند.
 

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: ادارات مسکن و شهرسازی، نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه علوم پزشکی و آب منطقه‌ای باید برای استفاده از این بند اهتمام ویژه داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار