فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد درجمع کارکنان این ناحیه با گرامیداشت حماسه نهم دیماه، اظهار داشت: نهم دیماه دراصل انقلاب چهارم بود واین انقلاب یاید حرص می شد وشاخ وبرگ اضافی آن زده می شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۷۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد با گرامیداشت حماسه نهم دیماه، اظهار داشت: نهم دیماه دراصل انقلاب چهارم بود واین انقلاب یاید حرص می شد وشاخ وبرگ اضافی آن زده می شد.
سرهنگ مهدی دهقان با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ باعث روییدن شاخ وبرگ نوشد وانقلاب جدیدی بوجود آمد اما این درحالی است که سران بی بصیرت فتنه گر هنوزتوبه وابراز پشیمانی نکرده اند.
وی درادامه عاشورای حسینی و محرم را از مهمترین محور‌های ماندگاری نهم دی عنوان و خاطر نشان کرد: خداوند در ماه محرم 88 نعمتی رابه ماداد وبه برکت همین ماه اسلام باردیگر زنده ماند وجلوی این فتنه گران را که ساختار شکنی کرده بودند وبه مساجد وتکایا بی حرمتی کردند راگرفت وآنهارا رسوا کرد ودین اسلام راحفظ کرد.
فرمانده ناحیه ثارالله درپایان خاطر نشان کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند که بصیرت و آگاهی مردم همه این نقشه‌ها را خنثی کرد و ماباید امروز9دی راکه نماد بصیرت وبینش مردم است گرامی بداریم وانرا تبیین وزنده کنیم برای مردم چونکه تنها کشوری که پرچم دفاع از اسلام رابرداشته است جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات