مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام سومین کاروان از بسیجیان شهرستان اراک در قالب طرح 15 رمضان در آستانه میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۹۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام جمعی از بسیجیان اراک در طرح 15 رمضان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: تعداد 80 زائر بسیجی در قالب طرح 15 رمضان در آستانه میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در مجموع تاکنون 4 دستگاه اتوبوس از ناحیه مقاومت بسیج اراک به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و این سومین کاروان اعزامی از شهرستان اراک به این اردوی زیارتی است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: این سفر زیارتی با هدف ارتقاء نشاط و شادابی معنوی، بهبود سلامت روحی و فراهم شدن زمینه حضور گسترده رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در جامعه برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار قادری با بیان اینکه جامعه ایثارگران و جانبازان حق بزرگی به گردن ما دارند، گفت: جانبازان و ایثارگران علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جهاد در راه حق درد مجروحیت را نیز سال‌هاست تحمل می‌کنند و برگزاری این اردوها حرکتی کوچک برای این است که نشان دهیم همچنان قدردان ایثارگری و دلیرمردی آنان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات