فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 90 نفر زیارت اولی از بین خانواده‌های محروم و کم درآمد با هماهنگی آستان قدس رضوی و به همت ناحیه مقاومت بسیج به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۹۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام 90 نفر از شهروندان اراکی به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: 90 نفر زیارت اولی از بین خانواده‌های محروم و کم درآمد با هماهنگی آستان قدس رضوی و به همت ناحیه مقاومت بسیج به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد زائر افرادی هستند که بیش از 45 سال سن دارند و تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) نداشته‌اند و توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را در آستانه میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) پیدا کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: اسکان و پذیرایی از زائران اعزامی در مشهد مقدس رایگان است و این طرح نیز با هدف با آشنایی زائران با سیره عملی و سجایای اخلاقی ائمّه معصومین(ع)، تقویت باورهای دینی و روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت، سبک زندگی اسلامی، شرکت درفعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی در این سفر معنوی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات