یک کارشناسان مسائل سیاسی با بیان اینکه فتنه 88 نقاب از چهره منافقان داخلی برداشت، گفت: برخی از حوادث تاریخی مانند فتنه 88 نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردد تا نسل‌های آینده از آنها درس بگیرند.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۹۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمودیان از کارشناسان مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حوزه شهید عراقی اصناف اراک حماسه 9 دی را نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: در حماسه 9 دی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حماسه 9 دی روز خروش ملت ایران در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های افراد غافل و مزدور وابسته به اجانب است که 8 ماه آشوب بر پا کرده و بر اعتقادات این ملت تاختند.

حجت‌الاسلام محمودیان با بیان اینکه فتنه 88 نقاب از چهره منافقان داخلی برداشت، گفت: برخی از حوادث تاریخی مانند فتنه 88 نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردد تا نسل‌های آینده از آنها درس بگیرند و با بصیرت و هوشیاری دوست را از دشمن تشخیص دهند.

وی افزود: نظام در برابر آنان با رأفت اسلامی برخورد کرد ولی سران فتنه هنوز حاضر نشده‌اند به اشتباه خود اعتراف و توبه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان خارجی و عوامل بیرونی آنان همچنان به دنبال فتنه انگیزی و راه‌اندازی فتنه‌ای دیگر هستند و ما باید در مقابل تمامی این توطئه‌ها هوشیار و آگاه باشیم.

حجت‌الاسلام محمودیان خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور چشم و گوششان به دهان شرق و غرب است و به برای حل مشکلات ما به جای رفتن به سمت توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی، به عوامل بیرونی و در رأس آن‌ها آمریکا و اروپا نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات