جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دشمنان در هجمه فرهنگی علیه نظام اسلامی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان بهترین و مهم‌ترین ابزار بهره می‌گیرند.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۹۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار دستجانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع دانش‌آموزان بسیجی حوزه شهید فهمیده 4 اراک به هجمه فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با نفوذ فرهنگی بنیان خانواده‌ها را به عنوان هسته اصلی جامعه اسلامی تضعیف کند و برای رسیدن به این هدف نیز از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان بهترین ابزار بهره گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به عنوان بخشی از زندگی افراد جامعه به شمار می‌رود، گفت: امروز با توجه به گسترش فضای مجازی در ابعاد مختلف، افراد جامعه خواسته یا ناخواسته به این سمت جذب شده‌اند و این معضلی است که باید چاره‌ای برای آن اندیشید.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، اما با توجه به نفوذ این فضا در اقشار مختلف مردم و اطلاعات کم جامعه از این فضا ما امروز با تهدید این فضا مواجه هستیم.

سرهنگ پاسدار دستجانی با اشاره به تعبیر رهبر مقام معظم رهبری از فضای مجازی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛«این فضا به مانند بهمنی از اطلاعات است» و بهمن اطلاعات یعنی خفگی و نابودی، چراکه بسیاری از افراد قدرت تجزیه و تحلیل نداشته و سواد رسانه‌ای ندارند.

وی افزود: با آگاه سازی جامعه نسبت به این فضا و خطرات آن می‌توانیم جامعه‌ای سالم‌تر داشته باشیم و چقدر خوب است که خانواده‌های ما با اطلاعات صحیح نسبت به این فضا و تهدیدات آن، در این فضا ورود کنند و آن موقع با آگاهی و وسواس بیشتر در این فضا حاضر شوند و آن وقت می‌توانند بهره‌برداری مناسب را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات