خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سالک:

هسته‌های مقاومت فرهنگی در جهان اسلام تشکیل شود/ موساد و سیا نفوذ شبکه‌ای را در دستور کار دارند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از شبکه‌های نفوذ آگاه شد و نسبت به توطئه‌های آنان اقدام به موقع و متناسب انجام داد، گفت: شبکه‌های نفوذ با هدایت سازمان‌های موساد و سیا و با سیاست تفرقه و اختلاف، اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کنند که باید در داخل و خارج جهان اسلام شناسایی شوند.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۱۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک با تاکید بر ضرورت توجه به تبلیفغ بین الملل و تقویت وحدت امت اسلامی اظهار کرد: برای اتحاد هرچه بیشتر مسلمین لازم است بسترسازی با سیاست هم‌افزایی و هماهنگی با دنیای اسلام صورت بگیرد که این مهم در آیه ۱۱۸ سوره آل‌عمران بیان شده است و با تشکیل هسته‌های مقاومت فرهنگی محقق می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه یکی از لازمه‌های ایجاد وحدت بین مذاهب درجهان اسلام، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است، تصریح کرد:  مسلمانان باید ابتدا حول محور فرماندهی نبی‌ مکرم اسلام(ص) گرداگرد یکدیگر جمع شوند و امروزه با تاسی به ولایت فقیه از تفرقه و نفاق پرهیز کنند تا بتوانند بر دشمن فائق آیند و همه عرصه‌ها را یکی پس از دیگری فتح کنند.

وی با اشاره به ضرورت تحقق سیاست‌های اسلام و احکام اسلامی به عنوان یکی از ضروری‌ترین اقدامات در جهان اسلام، ابراز کرد: اگر احکام اسلامی در زندگی اجتماعی، مبادلات و ارتباطات ما ورود کند، جهان اسلام به اتحاد و یکپارچگی دست می‌یابد و اختلاف سلیقه‌ها نمی‌تواند امت واحده را پاره پاره کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از شبکه‌های نفوذ آگاه شد و نسبت به توطئه‌های آنان اقدام به موقع و متناسب انجام داد، افزود: شبکه‌های نفوذ با هدایت سازمان‌های موساد و سیا و با سیاست تفرقه و اختلاف، اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کنند که باید در داخل و خارج جهان اسلام شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه قدرت در آینده از آن جهان اسلام است و هرچه بصیرت جامعه بالاتر برود، دشمن محکوم‌تر است، خاطرنشان کرد: عامل گسترش قدرت اسلام عبارت است از رشد و گسترش بیداری ملت‌ها که همچون بمب اتمی علیه کاخ سلطه و استکبار عمل خواهد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تبیین آثار و پیامدهای بیداری اسلامی عنوان کرد: اگر جهان اسلام بیدار باشد با یکدیگر متحد می‌شود و علما در کنار یکدیگر قرار گرفته و به سمت تشکیل حکومت عدل الهی حرکت کنند، بی شک زمینه تحقق حکومت حضرت مهدی(عج) را فراهم خواهند کرد.

سالک با اشاره به اینکه امروز جوامع اسلامی بیدار شده و متحدتر از گذشته علیه استکبار هم‌پیمان شده اند، اذعان کرد: امروز وقتی جنگ‌های نیابتی در منطقه شکل می‌گیرد، از کشورهای مختلف نیروی بسیج مردمی تشکیل شده و به محوریت جمهوری اسلامی علیه استکبار جهانی بپا می‌خیزند و دشمن را خانه‌نشین می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در تبیین راهکارهای عملیاتی برای انسجام هرچه بیشتر امت اسلامی علیه دشمنان داخلی و خارجی، عنوان کرد: با اطاعت و عملیاتی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توان به اتحاد و پیشرفت دست یافت، البته باید توجه کرد که به این فرامین نباید نگرش شعاری داشت و صرفا آن‌ها را بر دیوار نگاشت، بلکه آنچه مهم است عمل به فرامین است که می‌تواند مایه سعادت جامعه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: مسؤولان باید متعهد به اجرای فرامین رهبری باشند، همچنین حوزه‌ها و دانشگاه‌ها با تبیین مواضع رهبری آحاد جامعه را در عملیاتی کردن فرامین بسیج کنند.

وی در توصیه‌ای به رسانه‌ها در راستای تحقق اهداف حاکمیت اسلامی در جهان، بیان کرد: با توجه به اینکه نقش رسانه‌ها به‌خصوص رسانه ملی در گسترش فرهنگ بیداری و هدایت‌های رهبری نقش اولیه است بر رسانه‌ها لازم است با موضع گیری صحیح و روشنگری برای عموم، مردم را آگاه و آحاد جامعه را با یکدیگر متحد کنند.

وی در پایان تصریح کرد: علما و بزرگان جهان اسلام باید در کنار یکدیگر جمع شوند و بر اساس قوانین دیپلماسی جوامع اسلامی را به اتحاد و یکپارچگی برسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار