خبرهای داغ:
مدیر موزه و کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س):

مسؤولان استانی به موزه حرم مطهر نگاه ویژه داشته باشند

مدیر موزه و کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه مسؤولان ارشد استان قم باید به موزه این آستان مقدس نگاهی ویژه داشته باشند، گفت: امیدواریم نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در این موزه برگزار شود تا بتوانیم در حاشیه این نشست به نیازهای موزه نیز بپردازیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۱۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های موزه آستان مقدس تاکید و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم آثار ارزشمند موزه را به صورت مطلوب مورد بهره‌برداری قرار دهیم نیازمند یک مکان بزرگ‌تر هستیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان ارشد استان قم باید به موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نگاهی ویژه داشته باشند، عنوان کرد: امیدواریم نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در این موزه برگزار شود تا بتوانیم در حاشیه این نشست به نیازهای موزه نیز بپردازیم.

مدیر موزه و کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه گاهی ناآشنا بودن به ظرفیت‌ها سبب بی‌توجهی به آنها می‌شود، مطرح کرد: موزه حرم حضرت معصومه(س) یک موزه مادر است چرا که بسیاری از موزه‌های مطرح کشور بعد از این موزه ایجاد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از موزه‌های ملی و بین‌المللی این درخواست را مطرح کرده‌اند که آثار ارزشمند موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) را به امانت دریافت کنند و این امر ارزشمند بودن آثار این موزه را به اثبات می‌رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار