خبرهای داغ:
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س):

موزه حرم حضرت معصومه(س) به زائران معرفی می‌شود

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه موزه این آستان مقدس به زائران و مجاوران حرم مطهر معرفی می‌شود، گفت: اکنون گروه‌های مختلف دانش‌آموزی برای بازدید از آثار ارزشمند این موزه پیشگام شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۱۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با تاکید بر اینکه موزه آستان یکی از موزه‌های فاخر کشور است، اظهار کرد: این موزه به عنوان نخستین و تنها موزه استان قم بخش قابل توجهی از آثار جهان اسلام را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از آثار موزه حرم حضرت معصومه(س) شناسنامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور است، اضافه کرد: هر چند طی این سال‌ها برای تقویت موزه کارهای مطلوبی انجام شده اما امیدواریم این فعالیت‌ها و حمایت‌ها استمرار داشته باشند.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: هر چند مکان فعلی موزه با توجه به ظرفیت‌های آستان مطلوب است اما آثار ارزشمند موزه می‌تواند در مکان بزرگ‌تری به شیوه مطلوب‌تر به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به زائران مختلف این آستان معرفی می‌شود، عنوان کرد: اکنون گروه‌های مختلف دانش‌آموزی برای بازدید از آثار ارزشمند این موزه پیشگام شده‌اند.

فلاحی یادآور شد: موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای استفاده از ظرفیت‌های خود رویکردهای فرهنگی مطلوبی را دنبال کرده است که امیدواریم با توسعه مکان فعلی موزه نتایج مورد نظر را تحقق بخشیم.

ارسال نظرات