سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت :ده‌ها برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه ۹ دی در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۲۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

برنامه‌های فرهنگی دهه بصیرت در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نقی‌پور با اشاره به اینکه حماسه 9 دی ماه یک حماسه تاریخی است افزود: در این روز وحدت و یکپارچگی ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی هویدا شد که توانست بازتاب و انعکاس مناسبی نیز به دنبال داشته باشد و این حرکت انقلابی و خود جوش توانست آتش فتنه دشمنان اسلام را برای همیشه خاموش کند.

وی از اهمیت برگزاری برنامه‌های بصیرت افزایی و آگاهسازی دانش‌آموزان از برنامه‌های فتنه 88 در مدارس برای دانش‌آموزان عنوان کرد و بیان کرد: این ایام مبارک حماسه 9 دی فرصت مناسبی برای ترویج و اشاعه انقلابی‌گری و بصیرت‌افزایی است که نیازمند برنامه‌های بصیرتی و انقلابی در مدارس است .

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل بازخوانی شکست فتنه آمریکا در یوم‌الله 9 دی را برای تبیین ماهیت الهی و جوانان مهم دانست و افزود: آشناسازی ابعاد رخداد حماسه 9 دی و راه‌های آن تعمیق بصیرت دینی و ولایتمداری دانش‌آموزان نسبت به تمهیدات سخت و نرم و توجه دادن دانش‌آموزان و ظرفیت‌های اجتماعی به این رویداد مهم در برنامه های حماسه 9 دی بسیج دانش‌آموزی مورد اهمیت است.

نقی‌پور از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه بصیرت در بین دانش‌آموزان انقلابی سراسر استان خبر داد و بیان کرد: نشست‌‌های بصیرتی فرماندهان واحدها و حلقه‌های تربیتی با محوریت حماسه 9 دی، فضاسازی فرهنگی تبلیغی در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، مقاله‌نویسی، شعر، نقاشی، خاطره و تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان در مدارس از جمله برنامه‌های دهه بصیرت و حماسه 9 دی مدارس است.

وی از برگزاری جلسه شورای عالی قشر بسیج دانش‌آموزی، گلباران مزار شهدا و حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه عنوان کرد و گفت: مراسم صبحگاهی مدارس و حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور از دیگر برنامه‌های مهم این هفته می باشد.

ارسال نظرات