سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین گفت: خود خواهی، ریاست طلبی، تجمل گرایی، دنیا طلبی و بی بصیرتی منشا فتنه است و خود بزرگ بینی آقازاده‌ها و اشرفیگری و ثروت اندوزی آن‌ها از عوامل فتنه افروزی است.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۳۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

دنیا طلبی و بی بصیرتی منشا فتنه است/ 9 دی یک نعمت الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام محمد عابدی عصر امروز در جمع بسیجیان سرعین گفت: در حماسه 9 دی یاری خداوند متعال شامل حال انقلاب اسلامی شد و این روز را به یوم الله مبدل کرد و حضور مردم در صحنه با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری از عوامل اصلی شکل گیری این حماسه ماندگار بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین افزود: دشمن در صدد از بین بردن حکومت اسلامی بود و دعوای جناحی نبود و اصل نظام را نشانه رفته بودند.

وی اظهار کرد:در لیبی و دیگر کشورها انقلاب به وجود آمد اما از مهمترین رکن یعنی رهبری بی بهره بود و بی فرجام ماند.

وی تصریح کرد:اگر مدیریت رهبری در فتنه 88 نبود معلوم نمی شد چه بلایی بر سر ایران می آمد ولی ایشان این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و با همراهی مردم با بصیر حماسه 9 دی را آفریدند.

وی اذعان کرد:چرا برای کشورهای همچون عربستان چنین فتنه هایی اتفاق نمی افتد چون چنین کشورها به هیچ عنوان مقابل استکبار نمی استند و یاریگر خونخوران و مستکبرین جهانی هستند.

وی 9 دی را نعمت الهی دانست وگفت: می خواهند 9 دی را به فراموشی بسپارند که باید با تبیین ابعاد فتنه و 9 دی نگذاریم دشمن به این هدف دست یابد.

این مسئول با اشاره به عوامل فتنه گفت:خود خواهی ، ریاست طلبی ،تجمل گرایی ، دنیا طلبی و بی بصیرتی منشا فتنه است و خود بزرگ بینی آقازاده ها و اشرفیگری و ثروت اندوزی آنها از عوامل فتنه افروزی است.

وی گفت: مسئولی که در ناز و نعمت است و هدفی جز زر اندوزی ندارد چه می داند مشکل و درد مردم چیست.

ارسال نظرات