تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت و افزود: قدرت‌های استکباری در زیر نام مسیحیت بر ظلم خود می‌افزایند
کد خبر: ۸۹۶۶۷۶۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قدرت‌های استکباری در زیر نام و پوشش مسیحیت، بی‌خبر از تعالیم آن حضرت، هر روز بیش از پیش، بر ظلم و ستم خود نسبت به ملت‌ها و مظلومان عالم می‌افزایند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام را به عموم مؤمنان جهان و به‌ویژه هم‌میهنان مسیحی تبریک و تهنیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد حضرت مسیح(ع)؛ کلمه خداوند و بنده برگزیده او را به عموم مؤمنان جهان؛ به‌ویژه هم‌میهنان مسیحی تبریک می‌گویم. ایشان همچون تمام انبیاء عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات‌بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است؛ چراکه در جهان معاصر، قدرت‌های استکباری در زیر نام و پوشش مسیحیت، بی‌خبر از تعالیم آن حضرت، هر روز بیش از پیش، بر ظلم و ستم خود نسبت به ملت‌ها و مظلومان عالم می‌افزایند.

حال آنکه حق‌طلبی در اعماق وجود تمام انسان‌های نیک‌سرشت خاموشی‌ناپذیر است و در همه جای عالم مردم به دنبال عدالتی هستند که در سایه توجه به معنویات و تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی محقق خواهد شد.

از خداوند متعال، در جوار مضجع نورانی حجتش؛ حضرت ثامن الحجج(علیه‌آلاف التحیه و الثناء) مسألت دارم که نور هدایت خود را بر بشریت بتاباند و در روشنای آن، فرصت فراگیری معنویت و تهذیب نفس در جهان فراهم شده و از تعالیم عالیه و انسان‌ساز ادیان الهی، برای گسترش اخلاق و معنویت، رفع تبعیض‌ها، مبارزه با ستمگران و نجات محرومان عالم استفاده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها