امام جمعه مشکین شهر گفت: برای حفظ خانواده باید باورهای دینی تقویت شود و برای تقویت این باورها باید خانواده‌ها و افراد از خود شروع کنند تا در جامعه تاثیر گذاری داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۷۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

برای حفظ خانواده باید باورهای دینی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور آمران امر به معروف و نهی از منکر بسیج شهرستان مشگین‌شهر در محل کانون نرجس برگزار شد.

 در این همایش حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه و رئیس ستاد احیاء مشگین‌شهر با اشاره به جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلامی است و خداوند در طول تاریخ پیامبران و امامان را برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فرستاده و تمام صالحان را یه این امر فراخوانده است.

 وی افزود: در صورتی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود ارزش‌ها محقق نخواهد شد و سایر فرایض نیز تعطیل می‌شود.

 امام جمعه مشگین‌شهر گفت: برای حفظ خانواده باید باورهای دینی تقویت شود و برای تقویت این باورها باید خانواده‌ها و افراد از خود شروع کنند تا در جامعه تاثیر گذاری داشته باشند.

 حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه در مقابل دشمنان اسلام باید ایستادگی کرد گفت: در صورتی که دشمن وارد حریم کشور شود خوب و بد نمی‌شناسند و همه را به یک چشم خواهد دید لذا لازم است افراد خود فروخته داخلی آگاه باشند چرا که در صورت نفوذ بر این کشور آن‌ها نیز با سایر مردم خواهند سوخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار