خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گفت: رسانه ها نباید بگذارند 9 دی دست خوش تغییرات، کمرنگ و یا به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۸۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ،علی خالقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جنگ نرم وظایف اصحاب رسانه انقلابی و ارزشی بسیار خطیر و ارزشمند است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا یکی از مهمترین وظایف رسانه ها را روشنگری، مطالبه گری و تبیین دانست و تصریح کرد: در جنگ نرم که خیلی ها دوست دارند مسائل سال 88 خیلی کم رنگ شود، رسانه های ارزشی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید اقدام کرده و به روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت  به شکل دقیق تری پرداخته و روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه به سادگی نباید از کنار فتنه 88 گذشت خاطر نشان کرد: در فتنه 88 عناصر دشمن و نفوذی های داخلی ثمره خون حدود 300 هزار شهید این انقلاب اسلامی را به بازی گرفتندولذا اگر بخواهیم از کنار این وقایع به سادگی عبور کنیم زحمات شهدای انقلاب اسلامی را نادیده گرفتیم و باید پاسخگو باشیم.

خالقی با بیان اینکه کوتاهی در این زمینه جفای به خون شهداء است خاطر نشان کرد: همانطوری که در 9 دی شاهد قیام مردم انقلابی تحت لوای ولایت فقیه بودیم در حال حاضر هم نباید بگذاریم آن حماسه عظیم دستخوش تغیرات و یا به فراموشی سپرده شود، حماسه های این چنینی انقلاب ما را بیمه می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها