امام جمعه اهر:

مردم با حماسه 9 دی وفاداری خود را به نظام اعلام کردند

امام جمعه اهر در جمع مدیران این شهرستان حماسه ۹دی را نماد وحدت و همبستگی ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و با تبعیت خود از ولایت و حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۸۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده گفت: ملت ایران در طول عمر پربرکت  انقلاب شکوهمند اسلامی هر زمان و موقعی که نیاز به حضور در صحنه مردم  وفادار ایران بوده با حضور موثر و با بصیرت و دشمن شناسی توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده‌اند.

این مقام مسوول حضور ملت ایران در  حماسه 9 دی را  نشان از بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران برشمرد و افزود: تا زمانی ملت انقلابی در صحنه هستند توطئه دشمن مثل گذشته بی‌اثر خواهد بود.

امام‌جمعه اهر به نقش مردم آذربایجان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم آذربایجان همیشه پیشقدم در صحنه‌های مختلف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در 29 بهمن ۵۶ و در طول هشت سال دفاع مقدس و در فتنه سال ۸۸ در هشتم دی ماه با حضور حماسی خود، زمینه را برای 9 دی و حضور پرشور  ملت ایران فراهم کردند.

حاجی‌زاده خاطرنشان ساخت: در تداوم این امر انتظار داریم مردم همیشه در صحنه اهر همگام  با امت ولایت‌مدار در اقصی نقاط کشور با حضور مثال‌زدنی خود برگ زرین دیگری در حمایت از ولایت به یادگار بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها