فرماندار چاراویماق در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از نبود پزشک قانونی در این شهرستان گفت: نبود پزشکی قانونی در هشترود مشکلات و دردسرهای زیادی را برای مراجعان به پزشکی قانونی بوجود آورده که به معنای واقعی کلمه مشکل آفرین است و قابل چشم پوشی نیست.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۸۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بلال زاده افزود: مردم این شهرستان برای هر کاری در رابطه با پزشکی قانونی و یا صدور جواز فوت باید به مرکز استان برای کالبد شکافی مسافرت کرده و کارهای مربوطه را انجام دهند که مستلزم صرف وقت و هزینه بوده و به دور از خطرات احتمالی رفت و آمد در مسیرهای برون شهری نیست.

وی از مسئولان مربوطه مخصوصا شبکه بهداشت و درمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به معرفی پزشکی قانونی اقدام کنند.

بلال زاده همچنین از عدم حضور پزشک در بخش شادیان هم انتقاد و بیان کرد: وضعیت بهداشتی ودندانپزشکی در بخش شادیان با وجودافتتاح درمانگاه در این بخش هنوز مشخص نیست ومردم روستاهای این بخش را دچار مشکل کرده است کهمسئولین استانی با وجود محدودیت ها و مضیقه ها باید به این بخش بیشتر توجه کنند.

متأسفانه در بخش بهداشت و درمان به دلیل عدم حضور پزشک متخصص، پزشک عمومی و تجهیزات و دارو با مشکل مواجه است، گفت: مسئولین استانی با وجود محدودیت ها و مضیقه ها باید به این بخش بیشتر توجه کنند.

بلال زاده با انتقاد از بعضی ادارات در رابطه با تجهیز نشدن به شبکه های دولتی خاطر نشان کرد و گفت: متاسفانه برخی از ادارات این شهرستان هنوز در ارسال نامه ها از طریق شبکه های دولتی ضعیف عمل میکنند واین در حالی است که یکی از بهترین روش ها برای تسهیل در امورات اداری ونامه نگاری از طریق شبکه های دولتی صورت می پذیرد ،مسئولین وروئسای ادارات موظف هستند سریعا شبکه های دولتی را فعال کنند.

ارسال نظرات