مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه:

حماسه ۹دی مصداق پیروزی حق و نجات از فتنه بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرلنگه گفت: حماسه ۹دی مصداق اقدام به‌ موقع برای پیروزی حق و نجات از فتنه و چالش‌ها است.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۷۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام  علی عمرانی درگفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استقلال‌سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی از دستاوردهای انقلاب‌اسلامی ایران است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، استکبار جهانی نسبت به اسلام و انقلاب از اعماق وجود کینه دارد، استقلال و اعتلای ایران‌اسلامی خطر بزرگی برای مستکبرین است.

وی افزود: در سال ۸۸ فتنه داخلی در کشور به‌ وجود آمد و نام‌ این فتنه تقلب در انتخابات بود که کاملا دروغ بود، استکبار جهانی خاصه آمریکا از این فرصت استفاده کرد و با تمام توان تبلیغاتی خود از طراحان‌فتنه حمایت کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: دو عنصر بصیرت و هدایت‌گری حکیمانه رهبر انقلاب حماسه ۹ دی را خلق کرد و نتیجه این شد وقتی که مردم با رهبر جامعه‌اسلامی همراه و همگام باشند می‌توانند فتنه‌های بزرگ را خاموش کنند.

عمرانی خاطرنشان کرد: مردم با فرمانبرداری از ولایت می‌توانند دشمن تا دندان‌مسلح را مایوس کنند، حماسه ۹دی مصداق اقدام به‌موقع برای پیروزی حق  و نجات از فتنه و چالش‌ها است، بنابراین لازمه پیروزی جبهه‌حق، شناخت رهبری و تبعیت از او می‌باشد که این دو مهم نتیجه بصیرت و فهم مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار