به مناسبت سالروز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی برگزار شد ؛
جلسه ستاد بحران زلزله در ناحیه امام سجاد (ع) با حضور فرمانده و معاونت های دخیل در هنگام بروز زلزله به مناسبت سالروز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی برگرار شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۰۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جلسه ستاد بحران زلزله در ناحیه امام سجاد (ع) با حضور فرمانده و معاونت های دخیل در هنگام بروز زلزله به مناسبت سالروز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی برگرار شد.

برادرپاسدار زنجانی فرمانده ناحیه امام سجاد (ع)  در جلسه ستاد بحران زلزله به 5 دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی پرداخت و با تاکید بر توجه به آموزش‌ها برای مقابله با این بلاها اظهار کرد: ضروری است ضمن ارائه آموزش‌های کاربردی برای مواجه با آسیب‌های زلزله، نسبت به استحکام سازی و مقاوم سازی ابنیه‌ها و ساختمان‌ها  برنامه‌ریزی و تلاش شود.

زنجانی گفت : با توجه به اینکه کرج و تهران گسل های بزرگ و فعالی دارد و همچنین با توجه به اینکه معلوم نیست این زلزله پیش لرزه بوده یا زلزله اصلی لذا هر لحظه امکان وقوع زلزله بزرگ وجود داره لذا باید سریعا این مسئله را قبل از وقوع مدیریت کرد.

وی با گرامیداشت روز ثبت احوال به روز ایمنی در برابر زلزله پرداخت و اظهار داشت: باید با ایمن‌سازی ابنیه‌ها و ساختمان‌ها از بروز آسیب در هنگام وقوع زلزله و سایر بلایای طبیعی جلوگیری شود.

وی از فرماندهان حوزه هم درخواست کرد که همین گروه بندی و آماده سازی هارو در حوزه خود انجام دهند.

 

خبرنگار بسیجی : فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها