رییس شورای شهر خرم آباد گفت:در حال حاضر راهی جز اتمام این پروژه نداریم و قطعا در حد توان و بضاعت شهرداری تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۱۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اردشیر دریکوند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ضعف بزرگ ما این است که در امور عمرانی، جذب گردشگر و... به دنبال تحقق درآمد‌های پایدار نبوده ایم و باید به این مساله توجه بیشتری داشت.


وی افزود: ورود سرمایه گذار خارجی در بحث پسماند و تعامل با استاندار و نمایندگان استان در مجلس در جهت کمک به شهر از دیگر اهداف ماست که از نمایندگان استان هم می‌خواهیم فارغ از نگاه‌های سیاسی و حزبی در کمک به شهر و خصوصا تحقق درآمدزایی پایدار در پروژه‌های بزرگ، یاری کننده شورا و شهرداری باشند.

دریکوند گفت: با مدیریت بهینه شهر باید تلاش کنیم تا مشارکت‌های مردمی افزایش یابد، زیرا مشارکت هفت درصدی مردم در پرداخت عوارض گواه این مساله است که اعتماد مردم به مدیریت شهری کم شده است.

وی با بیان اینکه پروژه بهارستان با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی به شهردار جدید واگذار شده خاطرنشان کرد: پروژه از ابتدا منطبق با اصول کارشناسی شده نبوده و اگر ۵۰ درصد از خاکبرداری آن در دوره شورای شهر پیشین انجام نگرفته بود، آن را پر می‌کردیم.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: در حال حاضر راهی جز اتمام این پروژه نداریم و قطعا در حد توان و بضاعت شهرداری تکمیل خواهد شد.
ارسال نظرات