فعالیت تیم های جهادی بصورت ماهانه درمناطق محروم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بااشاره به موضوع درمان و اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم بیان داشتند :تیم های جهادی با محوریت پایگاه های بسیج و مجموعه معین من بعد به صورت ماهانه به مناطق محروم اعزام و طرح های سازندگی را اجرا می نمایند.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۴۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛صبح امروز(سه شنبه) سردار غلامعلی ابوحمزه بمناسبت هفته بصیرت در جمع بسیجیان فاریاب بیان داشت: برنامه های مهمی که این روزها بسیج با آن درگیر است شامل چند مورد مهم می باشند از جمله بحث گشت های محله ور و امنیت برخی مناطق در سطح استان و اینکه به زودی این گشت ها راه اندازی میگردند.

ایشان همچنین در ادامه به موضوع صندوق های قرض الحسنه اشاره داشتند و بیان نمودند این صندوق ها می بایست توسط خود مردم و با منابع مردمی ایجاد و به بسیجیانی که مشکل مالی دارند کمک نمایند.

فرمانده  سپاه ثارالله استان کرمان همچنین اشاره ای به موضوع درمان واعزام تیم های درمانی به مناطق محروم خبردادند همچنین بیان داشتند تیم های جهادی با محوریت پایگاه های بسیج و مجموعه معین من بعد به صورت ماهانه به مناطق محروم اعزام و طرح های سازندگی را اجرا می نمایند.

سردار ابوحمزه در ادامه به موضوع آسیب های اجتماعی اشاره داشتند که 20 نقطه در سطح استان در این بحث شناسایی شدند که سپاه روی این نقاط متمرکز می گردد وبا کمک شما عزیزان بسیجی و سپاه این آسیب ها از این نقاط رفع گردند. موضوع مهم بعدی که سردار ابوحمزه بیان نمودند اتصال بین مسجد مدرسه خانه و خانواده است. و باید کاری کنیم که جوانان ارتباط بیشتری با مساجد و ارتباط با روحانیت معظم برقرار نمایند تا از ارتباط با شبکه های اجتماعی و معضلات آن فاصله بگیرند. امروز فضای مجازی مانند شمشیر دولبه ای است که اگر مراقب نباشیم لبه برنده آن به ما آسیب خواهد رساند.

در پایان فرمانده محترم سپاه ثارالله سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشتند و بیان نمودند به چند دلیل فتنه 88 رخ داد، از جمله آن میتوان به دوست داشتن و حب به دنیا،بدعت در دین، ضعف در بصیرت و مهمتر از همه عدم اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بود. و نصیحت پایانی من به شما بسیجیان این است که اگر امت از امام دفاع نکنند امام خانه نشین و امت ذلیل خواهند گشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار