خبرهای داغ:
سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از بازدید بیش از 500 هزار نفر از یادمان های شهدا از ابتدای سال جاری تا کنون در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۴۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از بازدید 500 هزار نفر از ابتدای سال جاری تا کنون از یادمان های شهدا در استان خبر داد.

 

یونس عزیزی با بیان این مطلب افزود:انتقال ارزش‌های شهدا یک راهبرد کلان و ضروری است که امروز یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نقش بسیار مؤثری در این زمینه ایفاد می کنند. 

 

وی با بیان اینکه یادمان شهدای پاوه اولین یادمان کشور است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) احداث گردید، گفت: همین فرمان و فرمان شکست حصر پاوه توسط حضرت امام (ره) موجب شد تا نام پاوه و شهدای ۲۶ مرداد این شهر ماندگار شود.

 

عزیزی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار نفر از یادمان های شهدای استان بازدید کرده اند افزود: به شکر خدا و برکت شهدا ما همواره شاهد حضور کاروان های راهیان نور از نقاط مختلف کشور در این استان هستیم.

 

 عزیزی عنوان کرد: یادمان شهدای مرصاد پربازدید ترین یادمان در استان است که بیشترین حجم بازدید کننده را به خود اختصاص داده است بطوریکه حدود ۳۰۰ هزار از آمار بازدید سال جاری متعلق به این یادمان است.

 

 وی از همه هموطنان برای حضور در استان کرمانشاه و بازدید از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس این استان دعوت کرد.

 

عزیزی افزود:استان کرمانشاه با تقدیم ۹۸۰۰ شهید، یکی از مناطق کشور است که در حفاظت از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور و پیروی از ولایت زبانزد است.  

ارسال نظرات