مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

صدور مجوز ٨ نشریه جدید در زنجان

با صدور مجوز ٣ فصلنامه ، دو ماهنامه استانی، دو دوهفته‌نامه و نیز یک هفته‌نامه محلی موافقت شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۰۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از موافقت هئیت نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز هشت نشریه جدید در استان خبر داد و گفت: در این جلسه با صدور مجوز ٣ فصلنامه (دو فصلنامه سراسری و یک فصلنامه استانی)، دو ماهنامه استانی، دو دوهفته‌نامه (یک دوهفته‌نامه استانی و یک دوهفته‌نامه منطقه‌ای) و نیز یک هفته‌نامه محلی موافقت شد.

ناصر مقدم با اشاره به مشخصات این نشریات افزود: فصلنامه سراسری "چاغداش ادبیات" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی رحمت خداکرمی، فصلنامه سراسری "پژوهش‌های معماری و محیط" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مریم کلامی و فصلنامه استانی "سپهر انقلاب" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی ابوالفضل شجاعی در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز گرفت.

وی اظهار داشت: ماهنامه استانی "اینجا زنجان" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی علی اکبری و ماهنامه استانی "نسیم باران" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی زهرا بابالو نیز موفق به اخذ مجوز شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مجوز دوهفته‌نامه منطقه‌ای "رای اشراق" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی کمال اکبری و نیز دوهفته‌نامه استانی "کوی خرم" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی حمداله مرادی نیز صادر شد.

این مقام مسئول در خصوص مشخصات تنها هفته‌نامه‌ای که در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات موفق به اخذ مجوز شد، گفت: هفته‌نامه محلی "گفتمان آزاد ابهر" به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی حاجی‌خانی نیز به جمع مطبوعاتی‌های استان اضافه شد.

 

ارسال نظرات