کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند از ظرفیت اداره اوقاف و امور خیریه ، در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود در آستان مقدس امام‌زادگان (ع) استان استفاده نماید.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۱۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام  خدابندلو رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زنجان در دیدار با علی نجفی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های موجود اداره اوقاف و امور خیریه، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند از ظرفیت اوقاف و امور خیریه ، در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود در  آستان مقدس امام‌زادگان شهرستان استفاده نماید .

همچنین رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: نیاز است از پتانسیل های سایر سازمانها و ارگانها از جمله اوقاف و امور خیریه  که تعامل خوبی با این نهاد مقدس داشته است در راستای خدمت رسانی به قشر بی درآمد و کم درآمد استفاده کنیم.

علی نجفی با اشاره به هدف تشکیل جلسات مشترک کمیته امداد و اوقاف افزود: تلاش در راستای فراهم نمودن شرایط ازدواج آسان، به هنگام و آگاه، تهیه جدول زمانی، نشست تخصصی با خیرین و واقفین، استفاده از نظرات و پیشنهادات مئسولان، اطلاع رسانی مطلوب به مردم در قالب وقف های مشارکتی جدید  را شاهد باشیم.

گفتنی است، علی نجفی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با حضور در دفتر حجت الاسلام خدابندلو رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زنجان با وی دیدار و گفتگو کردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات