شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ارتباط با رسانه لازمه مدیریت امروز است، گفت: ارتباط دو سویه مدیریت بخش‌های مختلف از جمله شهری، اقتصادی، هنری و فرهنگی با رسانه و شبکه‌های اجتماعی یک ارتباط لازم و ملزوم است.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۲۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در دیدار صمیمانه با کمیته مدیران کانال‌های تلگرامی که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد با بیان اینکه امروز نمی‌توان بدون رسانه زندگی کرد و ابعاد مختلف از جمله اقتصاد، کسب و کار وابسته به رسانه و فضای مجازی است، افزود: ارتقاء سطح مطالعه و آگاهی با بکار گیری از ابزار‌های مدرن در تکنولوژی اثرات مثبتی بود که در جامعه امروزی با شکل گیری فضا‌های مجازی اتفاق افتاد.
وی شهروند مطالبه گررا سرمایه‌های اجتماعی نظام مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: امروز توسعه شهرنشینی مدرن به عنوان یکی از نیاز‌های اصلی پیشرفت است که مدیریت شهری را نیازمند یک ساختار چند وجهی رسانه‌ای برای ارتباط و تعامل مدیریت شهری و شهروندان می‌کند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی نیاز‌های و مطالبات شهروندان را به مدیریت شهری منعکس می‌کنند، اظهار کرد: انعکاس فعالیت‌های انجام گرفته موجب افزایش آگاهی شهروندان از روند پاسخ به نیاز‌های آن‌ها می‌شود چرا که جریان چرخش اخبار و اطلاعات توسط رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی درباره عملکرد مدیریت شهری با هدایت نحوه اطلاع رسانی می‌تواند جایگاه نظارت شهروندان در امور مدیریت شهری را ارتقاء بخشند.
احمدی ضمن این مطلب که امروزه در عصر تبادل دیجیتالی اطلاعات، کاربران شبکه‌های اجتماعی این مکان را دارند که محتوای خود را در مسائل مختلف مانند شهری منتشر کنند، بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند در سریع‌ترین زمان مشکلات را مورد بررسی قرار داده و اقدام متناسب با آن را عملیاتی کنند.
وی با بیان این مطلب که شبکه‌های اجتماعی یکی از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین سرویس‌های اینترنتی است که می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، آموزش‌های عمومی، ارتقای سطح زندگی شهری و حقوق شهروندی اطلاع رسانی کند، اعلام کرد: می‌توان به فواید مثبت افزایش سرعت در فرآیندآموزش و ایجاد ارتباط و آگاهی شهروندان از دوره ها، برنامه‌های و همچنین ایجاد انسجام اجتماعی در بین مردم و تسریع در ساماندهی فعالیت‌های مفید آموزشی و فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی اشاره داشت.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در فضا‌های مجازی و شبکه‌های تلگرامی به توسعه فرهنگ کار و ارزش زمان اهمیت داده شود، عنوان کرد: امروز مبنای هر نوع توسعه، توسعه فرهنگی است که از این رو رسانه ها، کانال‌های تلگرامی در راستای رسیدن در تغییر نگرش داشته باشند.
احمدی در پایان با بیان این مطلب که گردش اطلاعات و اخبار و بستر سازی ظرفیت‌های آموزشی در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی از ضرورت‌ها است، گفت: تحقق این فرایند باعث تبلور شاخصه‌های اجتماعی و شکل گیری اعتماد عمومی می‌شود که خود یک سرمایه اجتماعی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها