امام جمعه ورزقان در جمع کارکنان سپاه ورزقان با بیان اینکه قرآن و سنت محور اصلی برای تکامل جامعه شیعی است، اظهار داشت: اهل بیت علیهم السلام، عبودیت و خدا محوری سه مولفه اصلی سبک زندگی اسلامی و مهدویت است.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۳۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدوی با بیان شاخصه هایی از مهدویت افزود: امروزه شرایط به گونه ای است که باید فرهنگ دین و سبک زندگی مهدویت در راس امور جامع تشیع قرار بگیرد تا روز به روز شاهد نفوذ این سبک در زندگی مردم  باشیم.

وی ادامه داد: اگر سبک زندگی هایمان سرشار از جهل، ظلم و افکار شیطانی باشد موجب می شود از یاد خدا و اهل بیت غافل شویم ولی اگر سبک زندگی مان بر پایه مهدویت و منابع اسلامی تشکیل شود اینجاست که می گوییم ما وظیفه محور هستیم که به برادر مؤمنمان خدمت کنیم و این وظیفه محوری را به دیگر همنوعان منتقل کنیم.

قرآن و سنت محور اصلی برای تکامل جامعه شیعی است

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: امروزه دشمنان غربی درصدد از میان برداشتن یکی از مولفه های اصلی مهدویت که همان شریعت محوری است هستند، آن ها با بیان اینکه شریعت نیاز نیست می گویند شما آدم خوبی باش نیازی نیست نماز بخوانی، روزه بگیری، خود را اسیر شریعت کنی این دقیقاً جزء محور اصلی زندگانی شیطانی است که در برابر زندگانی وحیانی و اسلامی و مهدوی قرار دارد.

امام جمعه ورزقان گفت: اگر ما قرآن و زندگی اهل بیت را مبنای زندگی خود قرار دهیم روز به روز شاهد شکوفایی جامعه و از بین رفتن مشکلات در این مجموعه عظیم خواهیم بود از این رو برای این کار همت همگانی در جامعه لازم است تا بتوانیم با امر به معروف و نهی از منکر به پیشرفت فرهنگی و اعتقادی و ... در سطح جامعه کمک کنیم.

 

ارسال نظرات