یکی از فرماندهان بسیجی در گفتگو با بسیج مطرح کرد
طاهره ملک بنیادی گفت: توليدات صنايع دستي دريايي در استان‌ هرمزگان  نیاز دارد که بازار مناسب را برای فروش و عرضه داشته باشد لذا اقدماتی همچون بازارچه های مناسب می تواند گام موثری محسوب شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۶۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

طاهره ملک بنیادی فرمانده بسیج حوزه فاطمه صغری (س) شهرستان میناب استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج اظهار داشت:  جزر و مد دريا موجب می شود که تعداد زيادي از انوع صدف، حلزون قابل دسترسي باشد از اینرو مردم محلی با جمع آوري اين صدف‌ها درصدد هستند تا اشکال زیبایی در غالب هنر و صنعت ایجاد کنند که جنبه‌هاي تزئيني دارد و توانسته در جهت اشتغالزایی گام موثری را فراهم کند.


بنا به گفته ملک بنیادی مواد اوليه مورد استفاده در صنايع دستي دريايي پوسته حلزون، صدف‌ها، گوش ماهي و مرجان است که براي اتصال قطعات انتخاب شده از چسب بي‌رنگ استفاده مي‌شود.

ملک بنیادی خاطر نشان کرد: صنايع دستي دريايي  در استان هرمزگان رواج دارد و محصولات توليدشده در قاب آيينه و جعبه دستمال کاغذي تزيين‌شده ، تابلوهاي تزييني، عروسک‌ها و آويزهاي تزييني است.

این فرمانده بسیجی در پایان افزود:توليدات صنايع دستي دريايي در استان‌ هرمزگان  نیاز دارد که بازار مناسب را برای فروش و عرضه داشته باشد لذا اقدماتی همچون بازارچه های مناسب می تواند گام موثری محسوب شود.
ارسال نظرات