سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری سامانه استعلام الکترونیک را با همکاری دفاتر پیشخوان دولتی آغاز کرده است تا بر مبنای سرعت، صحت و دقت موارد مربوطه را عملیاتی کند.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۳۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان در جلسه سلامت اداری و حقوق شهروندی با بیان اینکه این امر علاوه بر اینکه مبنای تائید مالکیت و صدور سند است، ازنظر حاکمیتی و سلامت اداری مبحث مهمی محسوب می‌شود، گفت: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری سامانه استعلام الکترونیک را با همکاری دفاتر پیشخوان دولتی آغاز کرده است تا بر مبنای سرعت، صحت و دقت موارد مربوطه را عملیاتی کند.

خلیل آقاجانلو حفاظت از اراضی ملی به ویژه در حاشیه شهرها را از موضوعات مهم مسئولین این دستگاه اعلام کرد و افزود: با توجه به ارزش افزوده زمین در مرکز استان نسبت به سایر مناطق و مراجعه مردمی که به تبع این موضوع ممکن است در شهرستان زنجان وجود داشته باشد، باید تمامی مسئولین و دست اندرکاران به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مهم سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل منابع طبیعی در این مهم اظهار داشت: نقشه‌های اراضی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با یکدیگر مطابقت داده می‌شود و این مهم در شفاف‌سازی اختلافات و تداخلات اراضی ملی موثر خواهد شد، توجه و دقت در روند اجرای پروژه را گامی در راستای رعایت حقوق شهروندی اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به واگذاری امور مربوط به اخذ استعلام اراضی ملی و طبیعی به دفاتر پیشخوان دولتی عنوان کرد: مراجعه مردمی برای اخذ استعلامات به دفاتر پیشخوان دولتی در شفاف‌سازی امور و تسریع در روند اجرای وظایف و تعهدات این دستگاه و سرعت پاسخگویی به مردم بسیار موثر می‌باشد.

وی با بیان اینکه این امر علاوه بر اینکه مبنای تائید مالکیت و صدور سند است، ازنظر حاکمیتی و سلامت اداری مبحث مهمی محسوب می‌شود، افزود: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری سامانه استعلام الکترونیک را با همکاری دفاتر پیشخوان دولتی آغاز کرده است تا بر مبنای سرعت، صحت و دقت موارد مربوطه را عملیاتی کند.

 

ارسال نظرات