تدارک صدا وسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت حماسه 9 دی

صدا وسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت سالروز 9 دی ، تدارک دیده است .
کد خبر: ۸۹۶۷۱۴۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حماسه ۹ دی تاريخ ماندگاری از جلوه بصيرت مردم ايران می باشد.. این روز بزرگ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که مردم ايران بار ديگر ولايت‌ مداری خود را به اثبات رساندند، از اینرو صدا وسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت سالروز 9 دی ، تدارک دیده است .

معاونت سیمای مرکز با تولید و پخش مستند حماسه 9 دی به مدت40 دقیقه ، مستند بصیرت 35 دقیقه ،تهیه و پخش 2 ویژه برنامه زنده شبانه با نام حماسه بصیرت در روزهای 8 و 9 دی ماه به مدت 120 دقیقه ، تهیه و تولید 2 برنامه با نام امتداد بصورت ویژه با موضوع میثاق امت با ولایت به مدت 40 دقیقه ، پوشش مراسم حسینیه اعظم ویژه 9 دی، پخش 4 سخنرانی 30 دقیقه ای مرتبط در ایام مقارن با 9 دی ، این حماسه تاریخی امت ولایتمدار را گرامی خواهد داشت .

همچنین سایر برنامه های روتین سیما از قبیل برنامه های آلاچیق، گئجه لر، جوونی، عطرآدینه، سلام زنجان و ...، نیز به این موضوع پرداخت خواهند کرد .

علاوه بر این پخش سیما نیز برنامه های مختلفی را تأمین کرده و پخش خواهد نمود که از آن جمله می توان به کلام رهبر معظم انقلاب بصورت گزیده و گرافیکی، مستند، سینمایی،  سرود، موشن گرافیک، کلیپ ، پخش زیرنویس با محوریت بیانات رهبرمعظم انقلاب اشاره نمود .

معاونت صدای مرکز هم با تهیه ویژه برنامه 60 دقیقه ای با نام بصیرت حماسه سی،تهیه ویژه برنامه مدرسه عشق به مدت 20 دقیقه،تهیه برنامه دریادلان ویژه 9 دی به مدت 25 دقیقه ،اختصاص 2 برنامه زنده آی ایشیقندا به موضوع 9 دی به مدت 120 دقیقه،پرداخت در تمامی برنامه های مقارن با 9 دی از قبیل: آخشاملار، خانواده، شریعت یولی، جوان زنجانی سلام و ...، پخش برنامه های تامینی ازقبیل: سرود، آنونس، پیام های مردمی و ... شنوندگان خود را همراهی خواهد نمود.

خبر مرکز زنجان هم با پوشش کلیه اخبار مراسم های گرامیداشت 9 دی در مرکز استان و شهرستان های تابعه،تهیه 4 گزارش خبری ویژه 9 دی ، پوشش و ارسال تصاویر اجتماعات این روز به تهران ،حماسه عظیم مردم استان را انعکاس و اطلاع رسانی خواهد کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار