خبرهای داغ:
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: نیروهای اورژانس مکان استقرار دائمی در این مسجد دارند و حضور سریع این نیروها در هنگام وقوع حوادث مهم است.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۶۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حاجی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری رحلت حضرت معصومه(س) در شهر قم اظهار کرد: باید تمام نقاط این شهر در این مناسبت شاهد برگزاری مراسم عزاداری باشد، نباید برگزاری مراسم در این مناسبت تنها به حرم حضرت معصومه(س) خلاصه شود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: استقرار دائمی نیروهای اورژانس در حرم حضرت معصومه(س) بسیار مهم است، این نیروها مکان دائمی در مسجد مقدس جمکران دارند و در صورت وقوع هر حادثه ای نقش نیروهای اورژانس حیاتی است.

وحید گلیکانی دبیر کمیته زائرین غیر ایرانی ستاد تسهیلات زائران استان قم نیز در ادامه این جلسه گفت: موکب‌های مختلف استان قم در قالب یک موکب واحد در ایام رحلت حضرت معصومه(س) در مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به زائرین خدمت خواهند کردند.

وحید مقدم دبیر شورای ترافیک استان قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به وضعیت پروژه پیاده‌روسازی خیابان ارم اظهار کرد: پیاده‌روسازی این خیابان ادامه دارد و هیچ ترددی از خیابان اروم صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه با راه آهن هماهنگی به عمل آمده تا خدمات بهتری در ایام رحلت حضرت معصومه(س) به زائرین ارائه شود، گفت: در آن ایام مشکلی برای ایجاد ایستگاه صلواتی در اطراف حرم حضرت معصومه(س) وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها