خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

پیش بینی حضور گسترده زائرین در قم در سالروز رحلت حضرت معصومه(س)

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ایام رحلت حضرت معصومه(س) در آخر هفته است و به همین دلیل شاهد حضور گسترده زائرین در آن ایام در استان قم خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۶۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت آمادگی برای برگزاری مراسم عزاداری رحلت حضرت معصومه(س) در شهر قم اظهار کرد: باید چهره این شهر در آن ایام چهره عزاداری داشته باشد، مردم شهر قم از برکات وجود قبر حضرت معصومه(س) بهره مند هستند و باید دختران این بانوی بزرگوار را به عنوان الگوی خود در زندگی انتخاب کنند.  

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی هماهنگ کننده فعالیت‌های مردمی هستند، در ستاد تسهیلات زائرین استان قم به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم، ایام رحلت حضرت معصومه(س) در آخر هفته است و به همین دلیل شاهد حضور گسترده زائرین در آن ایام در استان قم خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: نباید اقلام و خدمات در ایام رحلت حضرت معصومه(س) در استان گران شود، باید به دنبال حل مشکل تردد نیروهای اورژانس در اطراف حرم حضرت معصومه(س) باشیم تا در صورتی که اتفاق خاصی بیفتد، مشکلی برای امدادرسانی وجود نداشته باشد.

عالی پور با اشاره به ضرورت ساماندهی هیأت‌های استان قم در ایام رحلت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: باید حرکت این هیأت‌ها در آن ایام ساماندهی شود تا مشکلات ترافیکی در شهر قم نداشته باشیم، همچنین باید حرکت یک قطار فوق العاده تهران قم برای انتقال زائرین در ایام رحلت حضرت معصومه(س) پیش بینی شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: برای مساله پارک خودروهای زائرین در ایام رحلت حضرت معصومه(س) باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا زائرین از سفر به شهر قم در آن ایام خاطره بدی پیدا نکنند، همچنین باید شاهد حضور گسترده مبلغین مرد و زن در ایام رحلت حضرت معصومه(ص) در اطراف حرم این بانوی بزرگوار و دسته‌های عزاداری باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار