خدابنده لو گفت: از کارشناسان ناجا دعوت می کنیم تا با حضور در مساجد و مراکر فرهنگی در مورد آسیبها و راه هایی که جوانان به معضل اعتیاد دچار می شوند و راه های پیشگیری از آن موضوعات مهمی را مطرح می کنند.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۶۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حسین خدابنده لو مسئول طرح کرامت منطقه حصار کرج استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: یکی از معضلاتی که در حال حاضر جامعه را گرفتار خود کرده معضل اعتیاد است.

وی افزود: ما در طرح کرامت با اجرای برنامه های مختلف مانند شناسایی خانواده هایی که دچار این مسئله شده اند و معرفی معتادان به مراکز ترک اعتیاد به مقابله با این معضل می پردازیم. ارائه مشاوره به خانواده ها نیز از دیگر اقدامات ما در این طرح است.

مسئول طرح کرامت منطقه حصار کرج بیان داشت: همچنین از کارشناسان ناجا دعوت می کنیم تا با حضور در مساجد و مراکر فرهنگی در مورد آسیب ها و راه هایی که جوانان را دچار معضل اعتیاد می کند و راه های پیشگیری از گرفتار شدن در این موضوع موضوعات بسیار مهمی را مطرح می کنند.

وی گفت: در این طرح با فرهنگ سازی می توان اعتیاد را  از 80 درصد به 20 درصد در این منطقه کاهش داد و برای موفقیت صد درصدی باید آن را ادامه داد.

خدابنده لو طرح کرامت را طرح بسیار موفق و موثری دانست و تاکید کرد: همه ارگان ها باید دخیل شده و همکاری لازم را داشته باشند تا معضلاتی همچون اعتیاد و طلاق و دیگر آسیب ها کاهش یابند.

ارسال نظرات