خبرهای داغ:
معاون سابق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فتنه‌های اخیر آمریکایی صهیونیستی منطقه گفت: توطئه‌های آمریکایی صهیونیستی علیه امت اسلامی هر روز با بهانه‌های جدیدی علیه مسلمانان انجام می‌شود و کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی رامین به مناسبت میلاد حضرت مسیح در نشست علمی با عنوان «مسیحیت در چنگال صهیونیسم» که در مدرسه علمیه آیت الله العظمی بهجت(ره) قم برگزار شد اظهارداشت: صهیونیست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها طی ماه‌های اخیر سلسله طرح‌های متعددی را برای گسترش شهرک سازی‌ها در قدس اشغالی به تصویب رسانده‌اند.

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست افزود: براساس آخرین گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی طی حدود یک سال گذشته 64 مورد حفاری و احداث تونل در بخش‌های 4 گانه مسجد الاقصی انجام داده که نیمی از آن‌ها یعنی 32 مورد حفاری در بخش غربی این مسجد قرار دارد، همین مسأله موجب شده تا مسجد الاقصی در آستانه تخریب قرار گیرد.

وی ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اختصاص دادن بودجه‌های چند میلیون دلاری برای طرح‌های یهودی سازی در بخش غربی مسجدالاقصی دست به کار شده است و بر اساس موسسه بین المللی قدس در همین زمینه در بیانیه‌ای با اشاره به فعالیت‌های رژیم اسرائیل در مسجدالاقصی اعلام کرد: «اسرائیل به دنبال پیاده‌سازی بزرگ‌ترین طرح‌های یهودی سازی در قدس اشغالی است».

مسئول اتحادیه راه اسلام در اروپا بیان داشت: برهمین اساس، یکی از اهداف اصلی رژیم صهیونیستی از پیاده سازی طرح «قدس بزرگ» تسریع در روند پروژه «یهودی سازی قدس» است، طرح مذکور یکی از قطعه‌های پازل «یهودی سازی قدس» به شمار می‌رود، در واقع، تل آویو به دنبال آن است تا ضمن سلب هویت اسلامی شهر قدس، آن را کاملاً یهودی سازد؛ مسأله که حتی خودِ صهیونیست‌ها نیز به هیچ وجه منکر آن نبوده و بر روی آن صحه می‌گذارند.

رامین اظهار داشت: ازجمله دیگر اهداف رژیم صهیونیستی از طرح «قدس بزرگ» ممانعت از تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس اشغالی است؛ مطالبه ای که حتی تشکیلات خودگردان فلسطین و گروه‌های سازشکار در این کشور حاضر به عقب نشستن از آن نیستند، در واقع، مقامات رژیم صهیونیستی به طرح «قدس بزرگ» به مثابه یک پاسخ عملی به این مطالبه فلسطینیان می‌نگرند.

وی گفت: آن‌ها این تصمیم را پس از آن اتخاذ کردند که دریافتند گروه‌های مختلف فلسطینی اعم از فتح و حماس، به چیزی کمتر از تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس رضایت نمی‌دهند. مقامات تل آویو گمان می‌کنند که با چنین طرحی می‌توانند خط بطلان بزرگی بر مطالبه مشروع و به حق فلسطینیان کشیده و آن‌ها را برای همیشه از تشکیل دولت مستقل در اراضی خود بازدارند.

رامین با بیان اینکه صهیونیسم و استکبار جهانی از اتحاد مسلمانان می‌هراسند، تصریح کرد: این جریان‌هایی که علیه مسلمانان انجام می‌گیرد چه در طول 65 سال گذشته علیه فلسطین انجام شده و چه در 10 سال گذشته در عراق و افغانستان و قتل‌عام‌هایی که در میانمار و کشمیر انجام می‌گیرد همه این‌ها نشان می‌دهد که صهیونیسم و استکبار جهانی به رهبری آمریکا و انگلیس از اتحاد، انسجام، آزادی و اقتدار مسلمانان می‌هراسند و هر جا که بتوانند خود را به خون مسلمانان آغشته می‌کنند.

وی با تاکید بر بیدارباش و هوشیاری روزافزون‌ مسلمانان،‌ تاکید کرد: باید مسلمانان دست به دست هم داده و علیه صهیونیسم و استکبار جهانی قیام کرده و پیروز شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها