خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم؛ وحید فرهنگی والا؛
پدر شهید مدافع حرم؛ وحید فرهنگی والا در دیداری که شورای بسیج رسانه آذربایجان شرقی و جمعی از خبرنگاران با وی داشتند، گفت: من خودم را سرباز ولایت می دانم و هر زمان نیاز باشد آماده جانفشانی ام.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۹۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فرهنگی والا افزود: امروز با وجود همه مشکلات در تبعیت از ولایت ایستاده ایم و از رهبر و نظام و انقلاب با همه توان حمایت می کنیم.

وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی فرزندش شهیدش اشاره و بیان کرد: وحید همیشه دغدغه اش تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب بود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد چنانکه وقتی نیاز دید به دفاع از آل الله به جمع نیروهای مقاومت پیوست و در این راه به شهادت رسید.

پدر شهید فرهنگی ادامه داد: وحید برای تربیت دانش آموزان علاقه و دغدغه خاصی داشت چنانکه همه تابستان ها برای گذران مفید اوقات فراغت آن ها دنبال خیرین بود تا بتواند در پایگاه و مسجد برنامه های مفید و سودمندی ارائه کند.

وی اضافه کرد: وحید معتقد بود اگر دانش آموزان درست و دینی تربیت شوند بهتر می توان در برابر دشمن ایستاد چراکه دشمن با بمباران فرهنگی خود تلاش دارد جوانان را به سمت خود کشیده و با فرهنگ اسلام و قرآن بیگانه کند.

این پدر شهید در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: همه شهدای مدافع حرم که بیشترشان دهه هفتادی بودند چنین دغدغه هایی داشتند چراکه اغلب آن ها در خانواده شهدا و ایثارگران تربیت شده و از نونهالی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا بودند و مسیر زندگی خو را نیز با انس با شهدا انتخاب کردند.

اکبر فرهنگی خاطرنشان کرد: وحید تنها پسرم بود که در راه اسلام رفت و اگر چندین پسر دیگر نیز داشتم برای بقای اسلام و دین می دادم چراکه ریشه درخت اسلام با خون چنین جوانانی تنومند و مستحکم می شود.

سرباز ولایتم و آماده جانفشانی

شورای بسیج رسانه آذربایجان شرقی و تعدادی از خبرنگاران رسانه های مختلف استان در نشستی صمیمی با خانواده شهید فرهنگی والا از مدافعان حرم دیدار و به گفتگو نشستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها