گلایه امام جمعه ابرکوه از مسئولان مربوطه در تأخیر انتخاب فرماندار:
امام جمعه ابرکوه گفت: ابرکوه در بخش توسعه بیست سال از شهرستان‌های برخوردار استان عقب است و اگر فرماندار آینده این شهرستان ضعیف باشد چهل سال عقب می‌ماند.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۹۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از مردم نگران تعیین وضعیت انتصاب فرمانداری جدید هستند که متأسفانه این وضعیّت قفل شده است.
وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان بر انتخاب گزینه بومی تاکید دارند، افزود: استانداری بر طبق قانون ابلاغی وزارت کشور بر انتصاب فرمانداری که از بدنه وزارت کشور بوده و نیروی مأمور به خدمت نباشد، تاکید دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید با وجود همه محدویت ها، مصلحت عمومی مردم در نظر گرفته شود، افزود: متاسفانه هرکدام از گزینه‌های مطرح شده مصالح و معایبی دارد و آن عدم آشنای نیروی بومی با زیر و بم‌های مجموعه وزارت کشور و همچنین عدم آشنایی نیروی غیر بومی با منطقه و روستا‌های ابرکوه است.
ابرکوه در بخش توسعه ۲۰ سال از شهرستان‌های برخوردار استان عقب‌تر است
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تأکید کرد: در جلسه‌ای با معاون سیاسی امنیتی تاکید شده که ابرکوه در بخش توسعه بیست سال از شهرستان‌های برخوردار استان عقب است و اگر فرماندار آینده این شهرستان ضعیف باشد چهل سال عقب می‌ماند، لذا تأکید براین است که سکان دار اجرائی شهرستان باید فردی توانمند، کاردان بوده و قدرت جذب اعتبارات را داشته باشد.
گفتنی است متعاقب گلایه مندی شدید امام جمعه ابرکوه از مقامات استان و مدیران کل نسبت به بی مهری در حق این شهرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری به همراه مدیر کل سیاسی و سرپرست فرمانداری برای ارائه پاره‌ای از توضیحات با امام جمعه دیدار کرده و در این دیدار حجت الاسلام حسینی بر گزینش نیروی بومی تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در پاسخ به سئوال امام جمعه ابرکوه مبنی بر این که چگونه سرپرست فرمانداری فعلی ابرکوه که نامزد سمت فرمانداری تفت است و همچنین بسیاری دیگر از مسئولین، مأمور به خدمت هستند؛ گفت: این نیرو‌ها ابلاغ قبلی دارند و در این خصوص ابلاغ مجدّد شده که از تاریخ آن ابلاغ بر ممنوعییت جذب نیروی مأمور تأکید شده است.
امام جمعه ابرکوه در این دیدار تأکید کرد که همچنان به رایزنی با مسئولین ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات