مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جلسه ستاد 9 دی شهر خداجو، گفت: نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی به يوم الله تبديل شده و ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۰۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه  پیروز و در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساختند.
 وی  حماسه 9 دی را  نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردم ایران دانست و اظهارداشت:  ملت بزرگ ایران اسلامی  نشان داد که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با  شجاعت اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.
وی عنوان کرد: 9دی روزی است که مردم ايران  اسلامی نشان دادند دشمنان خود و انقلابشان  را به خوبی می شناسند و هرگز فريب نيرنگ و حيله های دشمن را نخواهند خورد.
مسئول ستاد 9 دی ماه مراغه در ادامه گفت: مردم ايران  در این بروز با شکوه نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه را گم نکرده و  از راهبر خودشان  که همانا ولايت فقيه است، دست  بر می دارند .
وی به جمله تاریخی حضرت امام(ره) که فرموده بود؛ «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت تان آسيب نرسد»  اشاره و بیان کرد: مردم ایران اسلامی به خوبی به این جمله تاریخی  عمل کرده و به آن اعتقاد دارند.
 حجت الاسلام طالعی از  9 دی  بعنوان حماسه ای یاد کرد که در آن ملت غیور ایران اسلامی پوزه ی ابر قدرت های جهانی را به خاک مالیدند و فتنه را در نطفه خفه کرده و خواب خوش دشمنان و استکبار جهانی  را  به یاس و نا امیدی و هراسان مبدل ساخته و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مد ظله العالی) را شاد ساختند.
مسئول ستاد 9 دی مراغه  در پایان جلسه از مسئولان و مدیران بخش سراجو خواست تا حماسه 9 دی را هر با شکوه تر و با همه توان برگزار کنند تا از فتنه های بعدی دشمن جلو گیری شود.

ارسال نظرات