مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود با اشاره به نقش موثر جبهه استکبار در فتنه سال ۸۸ گفت: این فتنه از جمله طرح هائی بود که دشمنان قسم خورده ملت و نظام درصدد آن بودند که با ایجاد اغتشاش در کشور، شورش، برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آرامش در کشور به اهداف شوم خودشان که برچیدن بساط نظام بود، دست یابند.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۰۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

حجت الاسلام عبدالله موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: حضور آشکار دیپلمات های انگلیسی با نهادهای سبز در میان آشوبگران سبز اموی و اعتراف صریح اوباما بر دخالت در ایران بر اساس مجموعه اقدامات با عنوان بند ۱۲۶۴ نمونه کوژکی از تلاش سرویس های امنیتی بیگانه در روند پیگیری اهداف شوم یاد شده استکبار جهانی در پوشش فریبنده کنوانسیون بین المللی و ماموریت های عادی دیپلماتیک است.

وی افزود: اعتراف شیطان بزرگ، آمریکا، به سازماندهی فتنه با توجه به اینکه آمریکا در ایران سفارتخانه ای ندارد، ولی اوباما در گزارش خود به روسای کنگره و مجلس سنای آمریکا شرح مفصلی از اقدامات ضد ایرانی خود را بیان کرد.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: روز پس از انتخابات شبکه خبری فارسی زبان صدای آمریکا دو برنامه جدید در دستور کار قرار داد، تا به ایرانیان در باره حوادث کشور به اصطلاح اطلاع رسانی کند. توئیتر و فیسبوک نیز از ابزارهائی بودند که واشنگتن در فتنه ۸۸ در گسترش اغتشاش هایشان به کار برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هشترود تاکید کرد: سینه تاریخ کشور مملو از خیانت های خباثت آمیز و مخرب جبهه استکبار از وقایع جنبش مشروطه گرفته تا سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد بویژه پس از انتخابات شکوهمند ۲۲ خرداد ۸۸ که گویای ادامه توطئه سازمان یافته از سوی سرویس های امنیتی بیگانه علیه این مرز و بوم بود.

ارسال نظرات