فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم رودبارجنوب عنوان کرد:
سردار غلامعلی  ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه در هیچ کجای استان مردم نباید احساس نا امنی کنند،گفت:۲۰ نقطه استان به عنوان نقاط در معرض آسیب های اجتماعی مشخص شده اند ،سپاه و بسیج جهت رفع معظلات این نقاط  از اول بهمن ماه وارد عمل می شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۲۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار غلامعلی  ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه در هیچ کجای استان مردم نباید احساس نا امنی کنند،گفت:۲۰ نقطه استان به عنوان نقاط در معرض آسیب های اجتماعی مشخص شده اند ،سپاه و بسیج جهت رفع معظلات این نقاط  از اول بهمن ماه وارد عمل می شود.

 

وی ادامه داد: ۱۴تیم پزشکی متشکل از پزشکان بسیجی با امکانات بالا ماهانه به مناطق محروم سفر می کنند تا مردم را به صورت رایگان درمان کنند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در ادامه پیوند بین خانه و خانواده و مدرسه و مسجد را مهم دانست و بیان داشت: نماز است که از فساد و بی بند وباری ها جلوگیری می کند باید جوانان ما با مسجد آشنا شوند و بعدأ که مدیران این کشور شدند به بهترین نحو وظایف را انجام دهند.

 

سردار ابوحمزه تورم،تولید،کار و اشتغال را از مهمترین مشکلات کشوردانست و افزود: سپاه و بسیج آمادگی لازم را دارد که  کشور را در همه ابعاد بسازد.

 

وی اظهار داشت: همه باید پای کار بیایند تا عدالت اجتماعی در کشور و شهرستانهای شکل بگیرد و این امر جز با دستان توانمند خود مردم محقق نخواهد شد همه باید تلاش کنیم تا دین خود را به اسلام و شهدا ادا کنیم  مردم به طور خودجوش وارد شوند و مسئولان هم از آنها حمایت کنند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: مردم رودبار جنوب ،مردمی ولایتمدار دلبسته به اسلام رهبری و انقلاب هستند و باید تلاش شود تا در همه زمینه ها به سطح اول استان برسد.

 

سردارغلامعلی ابوحمزه با اشاره به فتنه ۸۸و  سالروز ۹ دی گفت: در فتنه ۸۸برخی از مسئولان کشور و انقلاب را تا سطح سقوط پیش بردند چون که وابسته به حب و جاه و مقام دنیوی بودند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در سال ۸۸ضعف و بی بصیرتی برخی خواص باعث شد که دشمنان ما شاد و تقویت شوند و حرکت ۹دی آتش فتنه را خاموش کرد ایستادگی در مقابل دشمن و حضور در صحنه های مختلف یعنی بصیرت درسی که ما از این حرکت ها می گیریم بصیرت افزایی است و باید دشمنان این نظام وانقلاب را بشناسیم وفریب آنها را نخوریم.

 

وی با بیان اینکه همه مسئولان نوکر مردم هستند،بیان داشت: در نظام اسلامی همه خادم مردم هستند و شأن همه خدمتگذاری است.

 

سردار ابوحمزه آسیب های فضای مجازی را تشریح کرد و اظهار داشت:  اینترنت،ماهواره و تلفن های همراه مانند چاقوی دو لبه عمل می کنند سعی کنید نحوه استفاده مثبت از این فضای مجازی را یاد بگیرید و استفاده مثبتی را در جهت اهداف نظام داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: دوری از قانون موجب بی بند و باری  و استفاده نادرست از بیت المال می شود و اگر ما بخواهیم عدالت برقرار شود باید قانون را رعایت کنیم و برای همه باشد و هیچ فرقی هم نمی کند.

 

وی در ادامه به این سخن حضرت علی (ع)که فرمودند: عدل بهتر از جود است،اشاره کرد و گفت: همه در پیشگاه قانون مساوی اند هر کس به اندازه ای که حقش است به آن بدهند نه بیششتر و نه کمتر.

 

سردار ابوحمزه  گفت: عدم تبعیت از دستورات ولی امر مسلمین باعث می شود اسلام در غربت قرار گیرد و امام خانه نشین شود کاری که ۹۰سال بنی امیه کرد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: باید از ولی فقیه اطاعت کنیم تا دچار انحراف نشویم و همانند فتنه گران سال ۸۸مزدور دشمن نشویم.

 

وی با بیان اینکه بحث اهل سنت با وهابیگری و داعش متفاوت است،گفت:  داعش مهره و مزدور آمریکاست،هدفی که انقلاب دنبال می کند هدف اسلام است نه سنی بودن یا شیعه بودن.

 

سردار ابوحمزه بیان داشت: قدرت و اندیشه  اسلام  در جنگ های ۳۳روزه برای مسلمان به صهیونیزم نشان داده شد چرا که فرماندهی این جنگ ها برعهده حاج قاسم و سیدحسن نصرالله  از پرورش یافتگان نظام وانقلاب ایران بود و ما همه باید شکر گذار این نعمت ولایت باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات