حجت الاسلام دهقانی؛

یکی از مصادیق ایام الله 9 دی می باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن گفت: یکی از دستورات قرآن کریم گرامی داشت ایام الله است و یکی از مصادیق ایام الله 9 دی می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۲۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن گفت: یکی از دستورات قرآن کریم گرامی داشت ایام الله است و یکی از مصادیق ایام الله 9 دی می باشد.

حجت الاسلام علی دهقانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : یکی از دستورات قرآن کریم گرامی داشت ایام الله است و یکی از مصادیق ایام الله 9 دی می باشد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حادثه ی بزرگ و ماندگار تاریخ شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن ادامه داد:همه وظیفه داریم این روز را گرامی بداریم و عوامل بوجود آمدن آن و دستاوردهای آن را به نسل های بعد منتقل سازیم.

حجت الاسلام دهقانی افزود: دشمنان نظام اسلامی سناریویی را طراحی کردند که بتوانند در ساختار نظام و یا در رفتار مسئولین نظام تغییر ایجاد کنند و رمز آن را استفاده از ظرفیت انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تقلب گذاشتند و فتنه ای را برای مقابله با نظام شروع کردند

وی ادامه داد: که هر چه زمان گذشت و با توجه به اردو کشی خیابانی و شعارهایی که می دادند هدفشان روشن تر شد، شعار های مانند نه غزه ، نه لبنان جانم فدای ایران و شعارهای روز 13آبان و بی احترامی به مقدسات و مبارزه با اعتقادات ، تجمعات 16آذر و بالاخره حرکت های روز عاشورا   ماهیت فتنه را برای مردم نمایان کرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن گفت: حماسه 9 دی مهمترین عامل در خنثی سازی طرح شیطانی فتنه بود که حضور حماسی مردم ، انقلاب را که لبه پرتگاه قرار گرفته بود بیمه کرد.

وی افزود: این حضور نشان دهنده بصیرت دینی و سیاسی مردم بود و حضور مردم در  همه ی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان الگوی مهمی برای تداوم و حفظ انقلاب است

حجت الاسلام دهقانی  گفت: پشتوانه مردمی ، مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دشمنان را شکست داد.

وی ادامه داد: الگوی انقلاب های مخملی  دشمنان اسلام ،بخاطر علاقه مردم بصیر ایران به نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب با شکست مواجه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار