جلسه ماهیانه فرماندهان و مدیران حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد

مسئول امربه معروف حوزه زینبیه از فرماندهان خواست تا در کلاس‌های امر به معروف شرکت کنند ودر پایگاه‌های خود جلسه‌های امر به معروف برگزار کنند و هر چه بیشتر به این امر واجب الهی توجه کرده و شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه ماهیانه فرماندهان و مدیران حوزه زینبیه ناحیه مرکزی در پایگاه حضرت خدیجه (س) این حوزه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور فرماندهان پایگاه‌های حوزه زینبیه و جانشینان فرماندهان و اعضای شورا حوزه زینبیه برگزار شد "رضایی" فرمانده حوزه زینبیه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) و حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت وخیرمقدم به همه عزیزان از"روشنقیاس" فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (س) به خاطرتدارک و پذیرایی سپاسگزاری کرد.

در ادامه هرکدام از فرماندهان برنامه‌های اجرایی پایگاه خود را بمناسبت حماسه ۹ دی ارائه دادند و"رضایی" از همگی خواست تا به همین مناسبت روز شنبه صبح در مسجد حظیره حضور یابند.
در پایان این جلسه "خدمتگذار" مسئول امربه معروف حوزه زینبیه از فرماندهان خواست تا در کلاس‌های امر به معروف شرکت کنند ودر پایگاه‌های خود جلسه‌های امر به معروف برگزار کنند و هر چه بیشتر به این امر واجب الهی توجه کرده و شرکت کنند.
ارسال نظرات