خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا ؛

عده ای میخواهند با گذشت زمان بعضی از اتفاقات سال 88 را تحریف ، انکار و یا بی ارزش جلوه دهند

ماینده ولی فقیه در سپاه نینوا افزود :اگر استدلال مقام معظم رهبری در موضوع فتنه را که سکان دار اصلی و دیدبان انقلاب است به عنوان ولی فقیه زمانمان نپذیریم ، این نشان از عدم ولایت پذیری ما می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۶۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

حجت الاسلام رعایتی در نشست خبری که با حضور خبرنگاران به مناسبت ایام الله 9 دی برگزار شد گفت : آنچه که برای همه ی ما طبق آیین دین مبین اسلام مسلم است همیشه حق و باطل در مقابل هم قرار داشته اند و در بعضی از مواقع حق از باطل شناخته نشده و تبدیل به شبهه یا همان فتنه می شود.

وی افزود: یکی دیگر از مسلمات برای هر تحلیل گر سیاسی این است که هر انقلاب دارای ارزش هایی است و دشمنان آن انقلاب طمع از بین بردن این ارزش ها را دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد:انقلاب اسلامی در سال 57 که به پیروزی رسید و استکبار جهانی دامنه ی تجاوزات و ظلم و ستم خود را در منطقه کمتر مشاهده کرد و توان قدرت خود را از دست رفته دید به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مسببان آن افتاد که 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و فتنه ی 78 و در نهایت فتنه 88 از نمونه های آنها به ششمار می رود.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه یکی از راه های ضربه زدن به انقلاب فراموش کردن مسائلی است که باعث تقویت انقلاب می شود تصریح کرد: عده ای میخواهند با گذشت زمان بعضی از اتفاقات را تحریف ، انکار و یا بی ارزش جلوه دهند و با بکارگیری افرادی که آن روزها در صحنه فعال و مجرم بودند چه در مناصب دولتی و چه شبهه دولتی آنها را تطهیر کنند.

به گفته ی وی ؛ مقام معظم رهبری در فتنه 88 چندین بار نام فتنه را به زبان جاری کرد اما در مقابل عده ای یا فتنه را قبول نکرده و یا سکوت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا افزود :اگر استدلال  مقام معظم رهبری در موضوع فتنه را که سکان دار اصلی و دیدبان انقلاب  است به عنوان ولی فقیه زمانمان نپذیریم ، این نشان از عدم ولایت پذیری ما می باشد.

حجت الاسلام رعایتی در پایان گفت : انقلاب ما چون یک انقلاب دینی است دارای سه رکن رهبری و مردم و دینی می باشد که اگر هر یک از این ارکان نباشد انقلاب اسلامی با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها