خبرهای داغ:
فرماندار اهر در نشست هم اندیشی حل مشکلات دانشکده فنی شهید چمران این شهرستان، افزود: جامعه ای به پیشرفت و ترقی نزدیکتر است که در آن، دانشگاه‌ها به جای مدرک گرایی به فکر مهارت آموزی به دانشجویان باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۳۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

اهد محمودی اشتغال فارغ التحصیلان را در شرایط کنونی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بیشترین دغدغه مسئولان، مردم و خانواده ها حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان می باشد. 
 
وی تقویت مهارت‌های کار آفرینی و متناسب سازی آن با نیازهای بازار کار را از اولویت دانشگاه ها برشمرد و گفت: امروزه دانشگاه ها وظیفه دارند به آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار، کمک کنند. 

محمودی همچنین ضمن انتقاد از برخی بی مهری‌های مسئولان در قبال دانشگاه های این شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولان به حل مسائل و مشکلات دانشگاه های اهر شد و وی ایجاد دانشکده فنی خواهران در شهرستان اهر را ضروری برشمرد. 

 مدیر آموزش و پرورش  اهر نیز در این جلسه از آمادگی این ادامه برای ایجاد دانشکده فنی خواهران در این شهرستان خبر داد. 
 
جعفر شجاعی همچنین از افزایش 30 کلاس به کلاس های هنرستان شهرستان اهر تا سال آینده خبر داد. 
 
فیروز محمدی، رئیس دانشکده فنی شهید چمران اهر نیز در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، گفت: در این دانشکده 650 دانشجو در چهار رشته تحصیل می کنند که امیدواریم با کمک مسئولان و با توجه به ظرفیت این دانشکده در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد رشته های تحصیلی و دانشجویان در این دانشکده باشیم. 

 

ارسال نظرات