نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
حماسه ۹ دی برای ملت ما معیار است بنابراین هر زمانی که لازم باشد پشت سر رهبر انقلاب ایستاده ایم و هر زمانی عزت ابدی و جاودانی برای این ملت باقی است.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۴۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در گردهمایی ترویجی تبیینی فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه طارم و گردان امام حسین(ع) شهرستان طارم ضمن تبریک ایام و گرامیداشت فرا رسیدن سالروز نهم دی بر عبودیت خدای متعال و انجام عمل صالح منطبق بر معارف اسلامی تأکید کرد.

حجت الإسلام عباس رجبی حماسه ۹ دی را منشأ عزت و عظمت برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: حماسه ۹ دی برای ملت ما معیار است بنابراین هر زمانی که لازم باشد پشت سر رهبر انقلاب ایستاده ایم و هر زمانی عزت ابدی و جاودانی برای این ملت باقی است.

وی اظها داشت: از پیامبر گرامی اسلام روایت است بنده واقعی و حقیقی از نظر ایشان کسی است که دارای تقویی باشد که او را از محرمات حفظ کند، سکوتی که او را از حرف بیهوده مهار دارد، ترسی که هر روز بواسطه آن گریه اش افزون شود، حیایی که در خلوت از من شرم نماید.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم  تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بارها به موضوع بصیرت اشاره کرده و می فرماید: یکی از مهمترین مسائل در زندگی انسانها بصیرت است بنابراین بصیرت در تمام دورانها به معنای اینست که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص بدهید و بدانید که دشمن اکبر آمریکاست.

گفتنی است دیدار کارکنان گردان امام حسین(ع) شهرستان طارم با نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم از دیگر برنامه های قابل اجرا در این گردهمایی بود.

 

ارسال نظرات