رئیس تبلیغات اسلامی فریدونکنار با بیان اینکه تمامی مردم باید بصیرت دینی خود را تقویت کنند، افزود: اگر افراد بصیرت دینی نداشته باشند در زمان‌های حساس نمی‌توانند درست را از نادرست تشخیص دهند.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و‌گویی  با اشاره به در پیش بودن 9 دی، اظهار کرد: بصیرت در مذهب تشیع بسیار مهم است و ائمه معصوم در این زمینه روایات و احادیث فراوانی نقل کردند.

وی با بیان اینکه تمامی مردم باید بصیرت دینی خود را تقویت کنند، افزود: اگر افراد بصیرت دینی نداشته باشند در زمان‌های حساس نمی‌توانند درست را از نادرست تشخیص دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: افراد بی‌بصیرت کسانی هستند که پیش از وقوع یک بحران یا پس از آن به اطاعت از ولایت می‌پردازند.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به سابقه بی‌بصیرتی افراد در صدر اسلام، خاطرنشان کرد: در دنیای اسلام نمونه‌های بی‌بصیرتی فراوان دیده شده است.

وی با بیان اینکه در 9 دی ملت ایران برای عدم تکرار تاریخ با حضورشان در صحنه و تجدید میثاق با ولایت دشمنان خارجی و دست‌نشانده‌های داخلی آنها را ناامید کردند، گفت: نکته دارای اهمیت این است که این بصیرت همچنان ادامه داشته باشد تا همواره دشمنان کشور منفعل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها