تنها گوهر ایمان است که ملت ایران را در دنیا عزیز کرده است و تبعیت از رهبری موجب انسجام و وحدت است که در ملت ایران وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۴۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یکی از بسیجیان مدافع حرم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین هدف خود را از رفتن به سوریه دفاع از حریم اهل بیت و اسلام دانست وگفت: تنها افتخارم اینست که خداوند متعال توفیق داده تا از کشورم ایران دفاع کنم.

سید عیسی شفیعی افزود: اگر مجاهدت و ایثارگریهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبود الآن امنیتی در کشور وجود نداشت.

وی ملت ایران را ملتی خداشناس، خودشناس و رهبرشناس دانست و اظهار داشت: تنها گوهر ایمان است که ملت ایران را در دنیا عزیز کرده است و تبعیت از رهبری موجب انسجام و وحدت است که در ملت ایران وجود دارد.

بسیجی مدافع حرم شهرستان طارم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرپذیر از قیام و نهضت حضرت سیدالشهداست، تصریح کرد: همانند یاران سیدالشهدا مدافعین حرم نیز از مال، جان و فرزندان خود در راه دین و اسلام دریغ نمی کنند.

سید عیسی شفیعی افزود: ملت ایران ملتی است که امام عصر(عج) و نائب ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این ملت دعا می کنند.

وی همچنین افراد شیعه مذهب را افرادی با شهامت و شجاع دانست و گفت: بیشتر آنها در طول جنگ در سوریه خرابه نشین شده و از گیاهان طبیعت تغذیه می کردند تا ایستادگی کرده و در برابر دشمن تسلیم نشوند.

بسیجی مدافع حرم شهرستان طارم بهترین احساس خود از این سفر روحانی را حس همدردی و نوع دوستی دانست و  تصریح کرد: مردمان آن دیار دائما در ترس و وحشت زندگی می کردند گفتنی است با دیدن چنین وقایع ناگوار قدر امنیت در کشور برای انسان بیشتر آشکار می شود که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی بود.

ارسال نظرات