حجه الاسلام الیاسی: باید ملت و جوانان ما بدانند که چه عواملی باعث بروز این فتنه شده است و باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی، دست‌های نهان و آشکار این ماجرا برای مردم بیان شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۴۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد:‌ در آستانه نهم دی، سالروز تجدید بیعت دوباره ملت با ارزش‌ها و آرمان‌ها هستیم که ارزشی بزرگ برای همه ملت ایران است که نادیده گرفته نمی‌شود و باید زودتر از نهم دی و پیش از موعد، وارد میدان شویم.

وی افزود: نباید روز چنین بزرگی و عظمتی که ملت ما با هوشیاری، بصیرت و ولایت‌مداری کسب کردند و انقلابی که به فرموده رهبری " تا لبه پرتگاه نزدیک شده بود"‌ را نجات دادند به فراموشی سپرده شود.

این مسؤول با اعلام اینکه نهم دی ماه به عنوان روز ارزشی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است؛ ادامه داد: مهمترین وظیفه ما در چنین روزی فضاسازی مناسب برای افزایش بصیرت و تبیین درست انقلاب ، ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان نکا گفت: اگر ولایتمداری و لبیک به موقع ملت در هشتم و نهم دی ماه سال 88 نبود، معلوم نبود اکنون ما دارای چنین وضعیتی در جامعه بودیم.

الیاسی افزود: ملت ما در این روز بزرگ با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه، در مسیر عقلانیت گام برداشته و اعلام کردند که  همواره تابع ولایت بوده و هستند و از این ارزش‌های انقلاب و نظام دست برنمی‌دارند.

وی گفت: مردم همواره پیشگام‌تر از ما حرکت کردند و خواهند کرد و همانطور که در نهم دی ماه سال 88 خودجوش وارد میدان شدند و به نوعی دو سوم پوشش فضاهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مردمی و توسط هیأت مذهبی و بسیج بوده است؛ اکنون هم در ادامه راه بزرگی که انتخاب کرده‌اند ایستاده و ادامه مسیر می‌دهند.

رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان نکا با بیان اینکه تلاش کنیم تا برنامه‌های بزرگداشت نهم دی با قوت برگزار شود؛ اظهار کرد: باید برای زنده نگه داشتن این روز تلاش شود و خدای ناکرده به جایی نرسیم که در خواب باشیم و از قافله عقب بمانیم.

این مسؤول اضافه کرد: باید بدانیم که حماسه بزرگ روز نهم دی ماه، حماسه ملی و روز غیرت دینی ملت ما است که با آگاهی و بصیرت وصف ناشدنی حاصل شده است و نباید با برخی از فراموشی‌ها و خواب‌آلودگی‌ها از بین برود.

الیاسی افزود: تلاش برای بزرگداشت این روز بزرگ از وظایف همگانی است و نهادینه کردن ارزش‌های این روز بزرگ در جامعه وظایف تک تک ما مسؤولان و مردم است

وی گفت: باید ملت و جوانان ما بدانند که چه عواملی باعث بروز این فتنه شده است و باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی، دست‌های نهان و آشکار این ماجرا برای مردم بیان شود.

رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان نکا برگزاری همایش‌های تبیینی و بصیرت‌افزایی و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد و دانشگاه‌ها را راهی برای پایداری این روز دانست و خاطر نشان کرد: فرزندان این مرز و بوم در روز نهم دی 88، برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند و باید این افتخارات و ارزش‌ها برای نسل جدید بازگو شود.

الیاسی گفت: همه ما موظف به برگزاری مناسب و در خور شأن این روز بزرگ هستیم و این اداره تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با برگزاری همایش‌های بصیرت‌افزایی، تولید نرم‌افزارها و مستندسازی این حماسه، نقشی در بزرگداشت این روز بزرگ ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها