امام جمعه مشگین‌شهر گفت: 9 دی روز بصیرت و روز میثاق با ولایت نامگذاری شده و تاریخ نشان داده اگه ملتی بصیرت نداشته باشد با شکست مواجه خواهد شد لذا حفظ استقلال سیاسی مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۷۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

حماسه 9دی غلبه بصیرت بر فریب و فتنه بود / حفظ استقلال سیاسی مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خصوص حماسه 9 دی ملت ایران گفت: حماسه 9 دی در سه دهه گذشته بی نظیر بود چرا که این اولین حماسه‌ای بود که بدون دخالت دستگاه‌ها، خودجوش و به وسیله خود ملت ایران محقق شد و قدرت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه 9دی غلبه بصیرت بر فریب و فتنه بود افزود: در فتنه 88 فتنه گران و دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند تا به بهانه تقلب انتقام خود را از انقلاب اسلامی بگیرند و در روز عاشورا فتنه گران مقدسات ملت ایران را نشانه گرفتند و با توهین و اهانت به مقدسات مردم وارد میدان شدند و این امر موجب شد مردم به صورت خود جوش وارد میدان شده و حماسه بی نظیر دیگری خلق کنند و دست رد بر سینه فتنه گران زنند.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه دولت، ملت و خواص باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و یک صدا در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند و حماسه‌ها آفرینند گفت: خواص نباید بی بصیرت باشد چرا که در سال 88 در سایه بی بصیرتی برخی خواص فتنه 88 به وجود آمد.

وی ادامه داد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران موجب شد بعد از 8 ماه اختلاف توسط فتنه گران حماسه‌ای بی نظیر خلق شود لذا خواص بی بصیرت باید آگاه باشند که ملت ایران با بصیرت و آگاه هستند و در زمان بروز هر گونه مشکل وارد عرصه خواهند شد تا از انقلابی که خون‌های برای حفظ آن ریخته شده دفاع کنند و دشمنان را همواره با شکست مواجه سازند.

باوقار تاکید کرد: 9 دی روز بصیرت و روز میثاق با ولایت نامگذاری شده است و تاریخ نشان داده است اگه ملتی بصیرت نداشته باشد آن ملت با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه مشگین‌شهرگفت: ملت ایران همچنان پشتیبان ولایت بوده و هستند و همواره پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده است چرا که دشمن در فتنه 88 با هدف انتقام از نظام اسلامی روی کار آمد و ملت ایران تلاش چندین ساله دشمنان اسلام را در حماسه 9 دی پاسخ دادند و اعلام کردند که تا پای جان پشتیبان ولایت هستند.

وی افزود: ملت بیدار ایران به دنبال استقلال خود و کشور هستند و به هیچ بهانه ای از این استقلال دست نخواهند کشید.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به دستاوردهای حماسه 9 دی گفت: در داخل کشور حماسه 9 دی موجب استحکام نظام اسلامی و اتکا به مردم شد و ملت ایران آگاهانه وارد میدان شدند و در این جریان نگاه‌ها کنار رفت و چهره واقعی افراد برای مردم این کشور آشکار شد و مردم نیز این چهره ها را کنار گذاشتند.

وی ادامه داد: فتنه 88 پیوندی با دشمنان خارجی داشت که با رنگ سبز وارد میدان شده بودند تا نظام مقدس اسلامی را به زانو در آورند اما با حضور با بصیرت ملت ایران در صحنه این فتنه درهم شکستند و دشمنان انقلاب با شکست مواجه شدند.

وی تاکید کرد: حفظ استقلال سیاسی از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی بود.

ارسال نظرات