سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه اردبیل:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه اردبیل: با اشاره به اینکه با تکیه بر ایمان و اراده می‌توان بر توطئه‌های دشمنان غلبه کرد، افزود: برخورداری از چنین نیروی غیرقابل مهاری باعث گردید تا حرکت مردمی در 9 دی 88 منجر به نتیجه گردیده و شکستی دیگر برای توطئه‌های دشمنان رقم خورد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۷۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

تکیه بر ایمان و اراده سبب نتیجه گرفتن حرکت مردم در 9 دی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدمحمد سیدسیاح در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی کارکنان و مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به نقش مهم برخورداری از بصیرت و آگاهی لازم برای دفع تهدیدات دشمنان، اظهار کرد: فتنه‌گران درصدد از بین بردن آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستیابی به زیاده‌خواهی‌های خلاف قوانین، فتنه 88 را پایه‌ریزی کردند.

وی افزود: وارد آوردن خسارت‌های مادی و روحی توسط برخی از فتنه‌گران در سال 88 نشانگر کوردلی و عدم برخورداری از بصیرت لازم بود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: وقایع سال 88 از جمله پیچیده‌ترین اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی بود که با حضور به موقع مردم در صحنه و کوبیدن مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار و کشورهایی که رویای محال دست‌یابی به اهداف شوم خود در منطقه را می‌پروانند، همراه شد.

سیدسیاح به نقش مهم روشنگری مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 اشاره کرد و توضیح داد: بیانات مقام معظم رهبری فضایی را در کشور فراهم کرد که با بسیج مردمی و بصیرتی که همراه با شناخت لازم باشد، دفع تمامی فتنه‌های پیرامونی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر ایمان و اراده می‌توان بر توطئه‌های دشمنان غلبه کرد، افزود: برخورداری از چنین نیروی غیرقابل مهاری باعث گردید تا حرکت مردمی در 9 دی 88 منجر به نتیجه گردیده و شکستی دیگر برای توطئه‌های دشمنان رقم خورد.

ارسال نظرات