بیانیه ی هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری به مناسبت حماسه ۹دی،
بیانیه هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروزحماسه نهم دی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۷۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این بیاینه آمده است: ملت ولایتمدار،بصیر و انقلابی ایران اسلامی با خلق حماسه ی معجزه آسای 9دی،شعله های بلند فتنه را خاموش کردند.

دراین بیانیه می خوانیم: حضور حماسی مردم بصیر ایران اسلامی در صحنه برای دفاع از انقلاب، نظام، ولایت و تمامی ارزش های مورد هجوم قرار گرفته از سوی جریان فتنه در سال ۸۸ یک رویداد تاریخی مهم بود که در نهم دی ماه اتفاق افتاد.

بازخوانی حماسه ی تاریخی و دشمن شکن ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی؛ برای خلق کنندگان این حماسه بزرگ و به ویژه برای جوانان و نسل های آینده، یک ضرورت است.

عظمت کار آحاد مردبصیر و انقلابی ایران با خلق حماسه ی ۹ دی، آنگاه به درستی دیده خواهد شد که ماهیت عمق و ابعاد فتنه سال ۸۸ به خوبی تبیین شود.

سالروز این حماسه بزرگ فرصت مغتنمی برای باز خوانی،حماسه آفرینی اقشار مختلف مردم  و تبیین ماهیت فتنه ۸۸است و این کار مهم و انقلابی رسالتی مهم برای علماء، وعاظ،مسئولان،اهل قلم، اصحاب رسانه و بویژه رسانه ملی در تمامی سطوح محسوب می شود، تا با شناخت ترفند های دشمن از وقوع فتنه های دیگر در آینده جلوگیری شود.

بصیرت سیاسی، غیرت دینی ،ولایتمداری، روحیه ی حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران، از عناصر و عوامل اصلی شکل دهنده به حماسه ی ۹ دی بود و ملت عزیز ایران با خلق این حماسه ی معجزه آسا، شعله های بلند فتنه ۸۸ که برای دشمنان اسلام و انقلاب امید آفرین شده بود، خاموش و فتنه گران را منزوی کرد.

دراین بیانیه آمده است: با خسارت های فراوانی که فتنه ی ۸۸ داشت،درس ها و عبرت های بسیار زیادی برای ملت بزرگ ایران و نسل های جوان جامعه بود، دراین راستا دشمن فهمید که مردم ایران با تبعیت از ولایت فقیه و حضور به موقع و درس گرفتن از عبرت های فتنه ی سال ۸۸ به خوبی می توانند فتنه های دیگر فتنه گران را خنثی کنند.

مردم فهیم ایران با خلق حماسه بزرگ ۹ دی،  پایبندی خود به "اسلامیت" و "جمهوریت"نظام و همچنین "بصیرت" و "ولایتمداری" خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات