سید ساجد یعقوبی
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اردبیل:
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اردبیل گفت: دی ماه ملت ایران در سایه ماه محرم و سرور و سالار شهیدانبه بصیرت دست یافتند و بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه ایران مأیوس و ناامید شد و در واقع فتنه آن‌ها بیداری بیشتر ملت را در پی داشت.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۸۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

بصیرت مردم در ۹ دی دشمن را مأیوس و ناامید کرد

حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروردگار متعال انسان‌های با ایمان را از ظلمات خارج و به روشنایی هدایت می‌کند و در واقع خداوند بصیرتی ماندگار به انسان‌های با ایمان اعطا می‌کند تا آن‌ها راه صحیح و درست را سریع تشخیص بدهند.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم خداوند افراد بی‌ایمان را در سایه اعمالشان وارد ظلمات و تاریکی‌ها و بصیرت را از آن‌ها سلب می‌کند به طوری که نمی‌توانند راه حق را از باطل تشخیص دهند و قطعا انسان اگر اعمالش مناسب نباشد بصیرت خود را از دست خواهد داد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی ماه ملت ایران در سایه ماه محرم و سرور و سالار شهیدانبه بصیرت دست یافتند تا دشمنان را به خوبی شناخته و راه صحیح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: دشمن سعی در برهم زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشت که با بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه ایران مأیوس و ناامید شد و در واقع فتنه آن‌ها بیداری بیشتر ملت را در پی داشت.

مدبر عنوان کرد: اختلاف نظر سبب رشد و توسعه جامعه می‌شود اما باید توجه داشت که این اختلاف نظر از دایره دین خارج نشود یعنی مقدسات را در این اختلاف‌نظرها نادیده نگیریم؛ زیرا سبب از بین رفتن اعتقادات جامعه می‌شود، در حالی‌که با رعایت حد و حدود دین اسلام مانعی برای نظرهای مختلف وجود ندارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده که به راحتی هم از دست برود، ملت ما نیز به این موضوع آگاه است و توانسته همه فتنه‌های دشمن را سرنگون کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار